כך תבחרו עורך דין מתאים בדיני עבודה



ברור לכל שבכל תחום משפטי דורש ידע רב והתמחות, הכרות מעמיקה עם פסיקות בנושא, הכרה ולימוד מעמיק של הלכות חדשות ועוד. תחום דיני העבודה האחראי ונוגע לציבור הרחב של העובדים והמעבידים הינו תחום רחב ומסועף הדורש גם כן הכרה רחבה וניסיון מעמיק.

עורכי דין בתחום דיני העבודה בירושלים יודעים לספר על הלך הרוח של אזרחים רבים אשר חשים שבכל הנוגע לדיני עבודה, לימוד מספר חוקים רלוונטיים למקרה הספציפי שלהם יש ויביא אותם להתמודדות נכונה, מקצועית ומספקת בכל הנוגע לזכויותיהם. הדבר כמובן רחוק מאותה תפיסה. תחום דיני העבודה הינו תחום דינמי וגמיש. לאורך השנים נוספים בו נהלים וחוקים ואחרים משתנים זאת על ידי המחוקק ואף בעזרת תקדימים משפטיים.

לציבור העובדים והמעסיקים אשר זקוקים לשירות של עורך דין בתחום דיני העבודה חשוב לבחור בעורך דין אשר עיסוקו העיקרי הוא בדינים אלו. משרדים רבים בירושלים נוטים לעסוק ולהעניק שירותים בתחום דיני העבודה כעיסוק משני ולא מרכזי. ביטוי לכך לא פעם ניתן לראות בחוסר יכולתם להעניק שירות מקצועי רחב ועמוק כפי המצופה מהם.

ניסיון ומקצועיות

על עורך הדין שבחרתם ועוסק בדיני עבודה לאורך שנים רבות הציפייה להכיר מקרוב אודות מערכת בתי הדין לעבודה. אלו שונות בתכלית ממערכות בתי המשפט המחוזי והשלום, כששם מתנהלים רוב רובם של התיקים.

עורך הדין בדיני עבודה ישאף להעניק ללקוחותיו טיפול בו יושגו זכויותיו של הלקוח על פי החוק זאת בנוסף ליכולת בקבלת אי אלו פיצויים אפשריים. בחלק מהפעמים ידע עורך דין מקצועי ובעל ניסיון מתי כדאי לקבל את הסכם הפשרה המוצע ללקוח שלו, מתי להיכנס להליך של מו"מ טרם הגשת התביעה ובאילו מקרים חשוב להיכנס להליך מורכב יותר של תביעה שבגינה הסיכויים לנצח בתיק גבוהים.

יעוץ ראשוני - קריטי

האפשרות להימנע מתביעה וזאת תוך קבלת התוצאה הרצויה חוסכת עמל וממון רב לכל הצדדים. הלקוח עצמו זוכה לכספים והפיצויים להם שאף, הוא נמנע מתשלום שכ"ט גבוה לעורך דינו שמצידו זכה בלקוח מרוצה ובשימוש קטן של משאבים וזמן במסגרת פועלו ומשרדו.

טרם נקיטה בכל הליך משפטי חשוב לקיים פגישה ראשונה עם עורך הדין. בפגישה תינתן לכן ההזדמנות להתרשמות אישית מאיש המקצוע היושב מולכם. כמו כן, ניתן יהיה להבין מעורך הדין במה כרוך כל הליך המשפטי, אילו אפשרויות מקדימות ואחרות עומדות בפנינו. עורך דין מקצועי והוגן יש ויוכל להמליץ לכם על דרך פעולה אחרת שאינה כוללת הליך משפטי אך כזו שתביא לתוצאה הרצויה.

חשוב שבפגישה עם עורך הדין יהיה מובן באופן מלא ומפורט מה כולל ונדרש בתהליך המשפטי, מהם העלויות הכספיות בכל שלב, אופן פריסת התשלומים, איזה חלק משכר הטרחה משולם מראש ואיזה חלק מבוסס על הצלחה בתיק, כיצד ניתן לשלם ועוד. לאחר ההבנה המלאה של התהליך הכרוך ועניין תשלום שכר הטרחה חשוב כמובן לעגן הכל באופן מסודר, ברור ונהיר בהסכם שכ"ט עליו חותמים שני הצדדים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה