מערכת חדשה לזימון תורים באינטרנט ובאפליקציה



עיריית ירושלים השיקה בימים האחרונים מערכת חדשה לזימון תורים און-ליין שתצמצם את זמני ההמתנה לשירותים השונים שמעניקה העירייה

את התורים ניתן יהיה להזמין הן בעמוד הראשי של אתר עיריית ירושלים והן באפליקציה "ירושלמי" של עיריית ירושלים. הגישה לאתר אפשרית גם מהמובייל.

בשלב הראשון, ניתן יהיה לזמן תורים למחלקת ההנחות באגף שומה וגבייה, כאשר כחלק מהשירות המערכת אף תדריך את מזמין התור בטפסים שעליו להביא על מנת לקבל את ההנחה, וזאת על מנת לייעל את התהליך ולשפר את השירות. יצוין כי כבר בחודשים הקרובים צפוי השירות להתרחב ולכלול את כלל אגפי העירייה. 

השקת השירות מצטרפת למהפכה שמקדמת עיריית ירושלים בשנים האחרונות. הושקה האפליקציה העירונית "ירושלמי" אשר כוללת בתוכה את כל המידע על פעילויות ואירועים בעיר, מידע על שירותי העירייה, חניונים ועוד. את האפליקציה הורידו כבר מעל ל-35,000 תושבים. בנוסף, הושקו אפליקציית הספורט הכוללת את כל מה שצריך וחשוב לדעת על ספורט בסביבה הקרובה לירושלים ואפליקציית חיי הלילה של העיר. כמו כן, פותח שירות נגיש לציבור כבדי השמיעה בעיר.

סימה סיני, מנהלת הרשות לאיכות השירות: "האפשרות להזמין תורים ובכך לצמצם את זמני ההמתנה של התושבים מהווה צעד נוסף בהנגשת ושיפור השירות הניתן לתושב ע"י אגפי העירייה. עם זאת, אנחנו לא עוצרים ביוזמה זו ונמשיך לקדם פעולות ויוזמות על מנת לשפר ולייעל את איכות השירות הניתן ע"י העירייה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה