איפור עם צלליות מבריקות ומנצנצות



הכנתי לכן לוק מהמם לערב עם צלליות מבריקות ומנצנצות עם צבעים מהממים לאלו שלא מפחדות מלהוסיף קצת צבע, אז בואי ללמוד איך לאפר את עצמך בדיוק כך!

נתחיל בלחות, בחורף העור שלנו נוטה להתייבש והוא צריך הרבה לחות, אז רגע לפני שאת מתחילה במלאכת האיפור מרחי קרם לחות וחכי מספר דקות שהלחות תיספג בעור. הלחות מגנה על העור ומונעת התייבשות של העור, נותנת לו גמישות ולחות כך המייק אפ נמרח בצורה קלילה יותר.   

מייק אפ – הניחי מייק אפ בעזרת מברשת או ספוגית בתפיחות על כל הפנים והמשיכי  קצת לכיוון הצוואר כדי שגוון המייק אפ ישתלב עם גוון הצוואר והמחשוף.

הצללות – מרחי מייק אפ כהה בקו השיער, בצידי האף, קו הלסת והסנטר, ומתחת לעצמות  הלחיים.

הארות – מרחי מייק אפ בהיר מתחת לעיניים בצורת משולש הפוך, על גשר האף, מרכז  המצח, סנטר, עצם הגבה, עצם הלחי ומתחת להצללה שבעצמות הלחיים. קחי ספוגית הרטיבי אותה במים ותתחילי לטשטש את כל המייק אפים עד שיהיה לך מראה אחיד, התחילי מהמייק אפ הבהיר ואז תעברי לכהה עם צד אחר של הספוגית.

פודרה – תפדרי את המייק אפ חוץ מהעפעפיים עם פודרה שקופה כדי לתת עמידות  לאיפור שלך ולהמנע ממראה מבריק ומיוזע.

סומק ברונזר – חזקי את ההצללות בכל האזורים של המייק אפ הכהה בעזרת ברונזר  שיתן לך מראה זוהר יותר, עכשיו תני חיוך רחב למראה והניחי בתפיחות קטנות נגיעה של סומק בגוון ורדרד אפרסקי בתפוחי הלחיים כדי לתת מראה חמים יותר לפנים.                               

איפור עיניים – הניחי צללית חומה בשקע העין וטשטשי אותה כלפי מעלה למראה מעושן. קחי צללית ורודה בהירה והניחי אותה בזווית הפנימית של העין, במרכז העין הניחי צללית לבנה ובזוויצ החיצונית הנחי צללית בורדו וטשטשי אותה כלפי מעלה עם מברשת טשטושים. עכשיו מעל הצלליות הניחי צלליות מבריקות באותם הגוונים כדי לתת את המראה הגלאמי הזה לעיניים ובסוף אפשר להוסיף אבקת יהלומים לניצנוץ. לסיום מרחי קו אייליינר צמוד לקו הריסים ומשכי אותו מעט מחוץ לעין כדי לתת מראה חד וחתולי.

מסקרה – הניחי שכבה נדיבה של מסקרה שתיתן לך נפח לריסים ותדגיש עוד יותר את  העיניים.     

 

גבות – השתמשי בצללית גבות / עיפרון / ג'ל גבות להדגשה ומילוי של הגבה, השתמשי  בגוון שיתאים לגבה הטבעית שלך.                                                                                  

שימר –  בעזרת מברשת מניפה הניחי שימר בגוון שמנת על עצם הלחי וגשר האף.                      

אודם – בשביל העמידות של האודם, צבעי את שפתייך עם עפרון שפתיים בגוון טבעי או  כל גוון שתבחרי ומעל מרחי שפתון באותו הגוון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה