מחבקים את לוחמי האש



מאות אזרחים, משפחות ותלמידים, הגיעו לתחנת כיבוי ירושלים ועיטרו את קירות התחנה במכתבים וציורים, בהם הם מביעים את תודתם על הפעילות שלהם בהצלת חיים ורכוש

בימים מאז החל מבצע "באש ובמים" בו נאבקו במהלך כל שעות היממה, מאות רבות של לוחמי אש, במספר רב של גזרות אש ברחבי מחוז ירושלים, הגנו על ישובים רבים, והצילו חיים רבים רכוש רב וצמצמו את הפגיעה בטבע בצומח ובחי. לוחמי האש במחוז ירושלים חווים תמיכה ציבורית גדולה מאוד מכלל האוכלוסייה.

דבר שהשפיע רבות על המורל הגבוה לוחמי האש, ועל הכח להמשיך ולהאבק באש ימים ארוכים סביב השעון ללא שינה, היא התמיכה הרבה מצד האזרחים, שהגיעו אל התחנות במחוז, ואל השטח עצמו כשבידיהם, מיני מתיקה, תבשילים, שתיה חמה ומתוקה, וכו' והביאו אותם ללוחמי האש, תוך כדי הבעת הוקרה והערכה על מאמצי פעולות הכיבוי וההקרבה האישית.


בנוסף לכך הגיעו מאות רבות של אזרחים, משפחות ותלמידים, ועיטרו את קירות התחנה במכתבים וציורים, בהם הם מביעים את תודתם על הפעילות שלהם בהצלת חיים ורכוש.
לוחמי האש ששהו בשטח ובתחנות, הודו לאזרחים ואמרו להם, כי הנתינה החיבוק והתמיכה החשובה של עם ישראל היקר, היא זו שנותנת להם את  הכוח והרצון לפעול ללא מנוחה תוך כדי סיכון עצמי גדול, גם במבצע הנוכחי וכמובן גם בשאר אירועי החירום הרבים כל שאר ימות השנה.  

תמונות: באדיבות דוברות כבאות והצלה  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה