ברוכה השבה: הפועל ניצחה את מכבי חיפה 71:93



אחרי הפסדים לחולון, אשדוד, ומכבי תל אביב, האדומים חזרו לנצח בליגה אחרי תצוגה נהדרת בארנה. ברביעי היא תנסה לחזור למסלול הניצחונות ביורוקאפ כשתארח את אולימפיה לובליאנה

הפועל ירושלים נמצאת כבר זמן לא מבוטל במשבר. עם זאת בשבוע האחרון בו שיחקה נגד מכבי ת״א וולנסיה, היא הראתה ניצוצות של התאוששות למרות ההפסדים לשתיים. עם כל המטען הזה היא אירחה הערב(ראשון) את מכבי חיפה בארנה. טרנס קינזי לא כשיר ב-100 אחוזים ולא נכלל בסגל הקבוצה למשחק הערב, כמו דיז׳ון תומפסון שלא נרשם למשחקי הליגה. בחמישייה של הפועל פתחו ג׳רלס, טימור, דייסון, אליהו וסטודמאייר. אם נעזוב לרגע את הספורט בצד, נוכל לספר שהפועל ירושלים איפשרה כניסה חינם לכל תושבי חיפה בעקבות השריפות בעיר במהלך השבוע האחרון.

 

מהלך המשחק: האדומים פתחו טוב את המשחק, כשהם עלו ליתרון 8:20 אחרי כמה שלשות של טימור וג׳רלס. הירוקים הצליחו לבצע מיני קאמבק, והרבע הראשון הסתיים ביתרון 29:24 לאדומים. הקאמבק של חיפה המשיך עם ריצת 0:13, והם הצליחו להפוך את התוצאה. האדומים עצרו את הריצה של חיפה, השתלטו על המשחק לקראת סוף המחצית, החזירו לעצמם את היתרון, ובהפסקה ירדו ביתרון 43:54. גם את המחצית השנייה הפועל פתחה מצויין והגדילה את היתרון ל-47:62 אחרי 5 דקות בתוך הרבע. האדומים הציגו כדורסל מעולה, כשסטודמאייר וג׳רלס להטו, והיתרון גדל עד סוף הרבע, 80:57 לפני עשר הדקות האחרונות. הרבע האחרון היה בעל מספר נקודות מועט בהרבה מהרבעים הקודמים, נתון שעבד לטובת הפועל, ששמרה על היתרון המבטיח וניצחה את המשחק, 71:93.

 

בלטו בירושלים: ג'רלס וטימור 20 נקודות כ"א, סטודמאייר 16.

 

ביום רביעי תארח הפועל ירושלים את אולימפיה לובליאנה בארנה, ותנסה לחזור למסלול הניצחונות ביורוקאפ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם:יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה