פורום סוחרי שוק מחנה יהודה



לשכת המסחר ירושלים הכריזה רשמית על הקמת פורום סוחרי שוק מחנה יהודה. נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי:"לשכת המסחר תהווה כתובת מסייעת ומכוונת לסוחרי השוק תוך דאגה ושמירה על האינטרסים המקצועיים שלהם"

בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בלשכת המסחר בירושלים בין הנהלת הלשכה לסוחרי שוק מחנה יהודה החליטה הנהלת הלשכה, להיענות לבקשת סוחרי השוק להתקבל לשורותיה ולהקים את "פורום סוחרי שוק מחנה יהודה" שיפעל במסגרת לשכת המסחר. החלטת הלשכה באה בעקבות פנייה של קבוצת סוחרים מהשוק,המייצגת 350 סוחרים שהחליטה להתפטר מהעמותה הקיימת ופנתה לאחרונה ללשכת המסחר בבקשה להקים פורום סוחרי שוק מחנה יהודה ועמותה חדשה. הנהלת לשכת המסחר בראשותו של נשיא הלשכה דרור אטרי, בחנה את הנושא והחליטה כאמור להיענות לבקשת סוחרי השוק. באותה ישיבה בין הנהלת הלשכה לסוחרי שוק מחנה יהודה נבחרוברוב קולות יו"ר וחברי ההנהלה של הפורום החדש.

לתפקיד היו"ר נבחר נינו ( חנניה ) פרץ ולחברי ההנהלה החדשים נבחרו אלי לוי ,יו"ר ועד הסוחרים מרכז העיר , ינקי שרעבי, ירון צדקיהו, שי קופל, כפיר מור ויוני טל.עוד הוחלט בישיבה על הקמת צוות פעולה שיפעל במסגרת הפורום החדש מול הגופים השונים בעירייה לקידום האינטרסים המקצועיים של הסוחרים וטיפול בנושאים שוטפים. הפורום החדש, שילווה על ידי לשכת המסחר ירושלים, צירף לראשונה כחברי הנהלה את נציגי חיי הלילה בשוק מחנה יהודה ואת נציג הדיירים בשוק.

במכתב רשמי ששלח נשיא לשכת המסחר בירושלים דרור אטרי לראש העיר ניר ברקת כתב אטרי כי "הנהלת לשכת המסחר רואה ביו"ר,בוועד המנהלובצוות הפעולה שנבחר כדין,כגוף המייצג את כלל סוחרי השוק וככתובת מולה יש להתנהל". 

דרור אטרי , נשיא לשכת המסחר ירושלים :"לשכת המסחר ירושלים מברכת על הקמת פורום סוחרי שוק מחנה יהודה בלשכה. החיבור של סוחרי שוק מחנה יהודה ללשכת המסחר ירושלים הוא חיבור טבעי לחלוטין. לשכת המסחר תהווה כתובת מסייעת ומכוונת לסוחרי השוק תוך דאגה ושמירה על האינטרסים המקצועיים שלהם אל מול האתגרים החשובים איתם הם מתמודדים .אנו מאמינים כי פורום סוחרי שוק מחנה יהודה הנבחר יצעיד את כלל סוחרי השוק קדימה".

יו"ר הפורום הנבחר נינו פרץ:" אנו שמחים לצאת לדרך חדשה. התפטרתי מההנהלה של העמותה הישנה לטובת עמותה חדשה א- פוליטית שתדאג אך ורק לסוחרי שוק מחנה יהודה ללא כל מעורבות פוליטית. צועדים אתנו יד ביד 350 סוחרים ואין לי ספק שההנהלה החדשה והמורחבת תייצג את כל סוחרי השוק על הצד הטוב ביותר". 

תמונות: באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה