הפסד נוסף להפועל: 86:84 לולנסיה



האדומים הצליחו למחוק הפרש של 19 נקודות, אך כשלו במאני טיים, והפסידו בפעם החמישית ברציפות בכל המסגרות. דייסון בלט עם 19 נקודות

הפועל ירושלים אירחה הערב(רביעי) את ולנסיה הספרדית למשחק במסגרת של הבתים הראשון של היורוקאפ. שתי הקבוצות החזיקו עד הערב במאזן זהה של שלושה ניצחונות מול הפסד בודד, והמשחק הזה קבע מי תהיה הקבוצה שתתפוס את ראש הבית. האדומים של פיאנג׳יאני עוברים תקופה לא קלה אחרי רצף הפסדים ארוך, כשהאחרון שבהם היה ביום ראשון האחרון למכבי ת״א בהיכל מנורה מבטחים. אמנם הפועל הפסידה לצהובים, אך במשחק הזה היה ניתן לראות משחק יותר טוב מצידם לעומת המשחקים הקודמים בהם הובסו. בחמישייה האדומה פתחו טימור, ג׳רלס, דייסון, אליהו, וסטודמאייר.
 
מהלך המשחק: סטודמאייר היה הראשון בירושלים שנכנס לקצב ופתח את המשחק טוב. גם בר טימור הראה יכולת התקפית טובה, אך האדומים גם התרבו לאבד כדור, ולנסיה ניצלה את זה כדי להשיג יתרון 11:16 על פיאנג׳יאני וחניכיו, והמאמן יצא לפסק זמן כדקה וחצי לסיום הרבע הראשון. הספרדים חזרו מפסק הזמן הזה וקלעו שלשה שהגדילה את היתרון יחד עם נקודות נוספות מהקו, ולאחר עשר דקות 21:11 לאורחים. ברבע השני פיטרסון איפס את הידית ועם שתי שלשות עזר לצמק את הפער, אך הספרדים התאוששות והגדילו את היתרון שוב הפעם ל-19 הפרש. דיז׳ון תומפסון שחתם בקבוצה לחודש, נכנס גם הוא למשחק. סל וכמה מהלכים טובים שלו בתוספת שלשה של פיטרסון וסל של אליהו צימקו שוב את ההפרש. 44:33 לולנסיה בהפסקה. את המחצית השנייה ולנסיה פתחה עם 4 נקודות מהירות, אך פיטרסון, אליהו ודייסון רצו על המגרש וצימקו ל-6 הפרש, דבר שגרם לספרדים לצאת לפסק זמן. שלשות של דיז׳ון תומפסון וג׳רלס השוו את התוצאה ל-54:54, 2:37 דקות לסיום הרבע השלישי. ג׳רלס אפילו הצליח לעלות את ירושלים ליתרון, ולקראת עשר הדקות האחרונות זה 60:57 להפועל. בתחילת הרבע האחרון הספרדים השוו את התוצאה, ובהמשך גם הובילו 66:72 , 5 דקות לסיום. בשלב הזה הפועל שוב רדפה אחרי ולנסיה, כשבדקה האחרונה דייסון קלע שלשה שצימקה לנקודה, אך בהתקפה לאחר מכן איבד כדור קריטי, שגרם לאדומים לבצע עבירה ולשלוח את האורחים לקו. ולנסיה עלתה ליתרון של שתי נקודות, והכדור האחרון היה של הפועל כשנותרו 12.5 שניות לסיום. ירושלים איבדה עוד כדור, ושוב שלחה את ולנסיה לקו, משם היא קלעה את שתי הזריקות. מזה להפועל היה קשה לחזור, כשגם שלשה מטורפת של דייסון לא עזרה, והיא הפסידה לספרדים 86:84.

 
בלטו בירושלים: דייסון 17 נקודות, אליהו 16, פיטרסון 14, סטודמאייר 12, ג׳רלס 10.
 
ביום ראשון הפועל ירושלים תארח את מכבי חיפה בארנה, ותנסה להשיג ניצחון ראשון אחרי הפסדים לחולון, אשדוד ומכבי תל אביב.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה