לצחוק בצרפתית



רשת יס פלאנט מזמינה את הקהל הרחב ליהנות מחוש ההומור של הבמאים הצרפתיים בפסטיבל או לה לה, פסטיבל קומדיות צרפתיות

את הפסטיבל יזמה ומפיקה קרולין בונה, מי שיוזמת ומפיקה את פסטיבל הקולנוע הצרפתי השנתי, שהחליטה כי מגיע לקומדיות הצרפתיות פסטיבל משלהן – או לה לה.

ביס פלאנט יוצגו הסרטים הגדולים והמבוקשים ביותר בפסטיבל, ביניהם:

"לחזור לגור עם אמא"  שביים אריק לאבן - אחת הקומדיות המצליחות ביותר השנה בצרפת. ג'וזיאן בלסקו, אלכסנדרה לאמי ומתילד סנייה בקומדיה מצחיקה ומרגשת על אישה בשנות הארבעים לחייה הנאלצת לחזור לגור עם אמה, קומדיה על אזור המלחמה המסוכן ביותר בעולם, המשפחה.

"להתאהב מעל לראש" של הבמאי לורן טיראר יוצר סרטי "ניקולא הקטן". בסרט מצחיק ומחמם לב בכיכובם של ז'אן דוז'רדן ("הוא+היא") ווירז'יני אפירה ("נפלאות החושים"). אלכסנדר הוא גבר מצליח, אדריכל מוכשר, עשיר, שרמנטי, מלא קסם אבל הוא גבר בגובה מטר וארבעים.

"לאמץ אלמן" בכיכובו של אנדרה דוסלייה, סרט  שזכה להצלחה רבה השנה בצרפת, חבורת צעירים שוכרת חדרים בביתו של אלמן נרגן שבכלל לא תכנן לחיות בגילו עם שותפים.

"לולו" – שיתוף הפעולה בין דני בון לז'ולי דלפי הניב קומדיה שנונה, על גבר המנסה לנהל רומן עם אישה כשבנה המתבגר יעשה הכל כדי לטרפד את המפגש הזה שייקח ממנו, לדעתו את אמו האהובה. קרין ויאר וונסן לקוסט מצטרפים לחגיגה הקומית.

 

תמונה ראשית: באדיבות יח"צ. תמונה בגוף הכתבה: באדיבות קולנוע חדש

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה