מושלמת באירופה: הפועל ניצחה את לובליאנה 74:89



אחרי ההפסד לגליל/גלבוע, האדומים השלימו ניצחון שני ביורוקאפ. במוצ"ש היא תפגוש את נהריה

הפועל ירושלים פגשה הערב(רביעי) את אולימפיה לובליאנה במסגרת המחזור השלישי של היורוקאפ. למרות שזהו המחזור השלישי, זהו רק משחקה השני של הפועל במפעל כיוון שבמחזור הראשון הקבוצה לא שיחקה והייתה חופשית. במחזור הקודם הפועל ניצחה את ולנסיה בחוץ, והראתה שיש לה מה לתת במפעל העונה. אלא ששלושה ימים לאחר מכן, הקבוצה שיחקה מול גליל/גלבוע במסגרת ליגת ווינר והפסידה באופן מפתיע לקבוצתו של בית הלחמי. שון ג'ונס שנפצע במשחק מול גליל/גלבוע, לא נכלל בסגל ובחמישייה של פיאנג'יאני פתחו טימור, ג'רלס, קינסי, אליהו וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: הפועל פתחה טוב עם סלים של טרנס קינסי ואליהו. המארחת חזרה לעניינים, אך ירושלים שוב השתלטה על מהלך המשחק וסיימה את הרבע ביתרון 16:23. את הרבע השלישי בר טימור פתח טוב אך שוב לובליאנה הצליחה לצמק כשמנגד טראוויס פיטרבון קלע שלשות חשובות. המארחת הצליחה להפוך את התוצאה לקראת סיום המחצית, אך החזירה לעצמה את היתרון ובהפסקה 45:41. המגמה שהייתה ברבע השני המשיכה גם ברבע השלישי. ירושלים פתחה פער , אך המארחת השוותה. ג'רלס הוביל בריחה נוספת של ירושלים שבסיום הרבע הובילה 54:62. ברבע האחרון הפועל כבר לחצה על הגז, ברחה ללובליאנה וניצחה 74:89.

 

להפועל אין הרבה זמן לנוח, כי כבר במוצ"ש היא תארח את עירוני נהריה בהיכל הפיס ארנה. במחזור היורוקאפ הבא החבורה של פיאנג'יאני תפגוש את לוקומוטיב קובן במשחק שייערך גם הוא בארנה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה