כך הוואטסאפ יהרוס לכם ת'יחסים



פעם, כשרצינו לדבר עם מישהו האופציות היו לשלוח מכתב בדואר, להגיע אליו פיזית או להתקשר לטלפון הנייח בבית ולקוות שיהיה מענה בצד השני. היום, ניתן לדעת כל העת מהי הזמינות של האדם ממול בוואטסאפ והדבר מביא אותנו לאפס סובלנות ו- 100% דרישה לכאן ועכשיו. חמישה דברים שאולי כדאי לכן לעשות כדי להציל את היחסים שלכן בכל הנוגע לוואטסאפ

"לסט סין"- כבו את האופציה הזו באופן תמידי. בבת אחת תהפכו להרבה יותר מסתוריות וכמו שלא ניתן יהיה לראות מתי התעוררתן כך גם לא תוכלו לבדוק אצלו מה קורה ובוודאי לא למצוא עצמכן בודקות בתדירות של חולות נפש אם הוא התעורר כבר מתי הלך לישון.
קוראים לך אסתר? – אם התשובה היא כבר- משתתפת בצערך, אם התשובה היא לא- אין צורך במגילות. הדבר הכי מעייף ומתיש שיכול להיות הוא לשלוח למישהו את "מגילת העצמאות" בוואטסאפ. יש לך מלא מה לומר לו? דברי איתו, גם אם את כותבת ממש ממש ממש יפה.

דברי יותר- אי אפשר להעביר אינטונציה בכתיבה ולכן אם כתבת לו "סבבה" אבל הוא חושב שאת כועסת משום מה- הסבבה שלך לא מתקבל כ"סבבה" והוא כועס. בכלל, ההמלצה היא להתכתב כמה שפחות עם בן הזוג ולנהל יותר שיחות, גם אם הן קצרות- יש משהו בדיבור ובשמיעה של קול שיוצר חיבור טוב יותר מאשר הקלדה ושליחת אימוג'ים שכל אחד מפרש אחרת.

V אפור- V כחול- אם יש משהו שמטריף אנשים הוא הידיעה ששלחנו הודעה (חשובה), הצד השני קיבל וראה אותה ולא מגיב. תנשמי וקחי בחשבון שיכול להיות שאין לו מה לומר, הוא באמת באמצע משהו או שדרסה אותו משאית בטעות ואל תתעצבני.

תעלימי את השיחה- את לא חייבת לצלם את השיחות שלכם ולשלוח לחברות שלך או לעצמך במייל- להפך: ההמלצה היא למחוק את השיחה שלכם כל כמה זמן כלא הייתה ולתת לעצמך להיות מופתעת כשאת מקבלת ממנו הודעה חדשה. תתפלאי, אבל לפעמים זה יוצר תחושה של להתחיל מחדש- מה שתמיד טוב ליחסים.







 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה