הפועל ירושלים הפסידה לראשונה העונה: 77:73 לגלבוע/גליל



אחרי שניצחו את ולנסיה ברביעי, האדומים ירדו צפונה והפסידו לקבוצתו של אריאל בית הלחמי. 18 נקודות של ג'רלס לא עזרו. ברביעי: הפועל תפגוש את לובליאנה

הפועל ירושלים פתחה את העונה מצויין עד שפגשה את גלבוע/גליל. אחרי שניצחה את ולנסיה ביום רביעי במסגרת הירוקאפ, יצאה הערב(מוצ"ש) הקבוצה של פיאנג'יאני לגן נר ופגשה שם את הקבוצה של בית הלחמי במסגרת המחזור השלישי של ליגת ווינר סל. האדומים ניצחו בשני המחזורים הקודמים את בני הרצליה וקריית גת, ולמעשה עד הערב היה להם מאזן מושלם בכל המשחקים הרשמיים שלהם העונה מפתיחתה, כולל ניצחון בגמר גביע ווינר מול מכבי ת"א. סטודמאייר שלא נכלל בסגל מול קריית גת במחזור הקודם, חזר הערב למשחקי הליגה כשהפעם פיטרסון הוא זה שקיבל את המנוחה ולא שותף. החמישייה הראשונה של פיאנג'יאני כללה את טימור, ג'רלס, קינסי, אליהו וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: ברבע הראשון הפועל פתחה בריצת 0:7 כשטרנס קיזסי קלע חמש מתוך שבע הנקודות של ירושלים. גלבוע/גליל מצדה ביצעה ריצה משלה ועלתה ליתרון של נקודה. הקהל בגן נר זכה לראות שלשה של סטודמאייר, ועוד שלוש נקודות של דייסון מהקו קבעו יתרון לירושלים בסוף הרבע הראשון 20:22. את הרבע השני ירושלים פתחה מהוסס. שני איבודי כדור של האדומים אחרי מסירות לא מדוייקות, איפשרו לסקוורר להפוך את התוצאה שוב, כשגליל הובילה 22:25. המארחים המשיכו להקשות על סטודמאייר וחבריו, ואחרי חמש דקות בתוך הרבע הגדילו את היתרון ל-24:29. יותם הלפרין איפס את הידית וקלע כמה נקודות חשובות שביחד עם משחק טוב של סטודמאייר החזירו את היתרון לירושלים. שוכמן לא אמר את המילה האחרונה עבור הגליל, והשווה שוב כדקה לסוף המחצית, והקבוצות ירדו להפסקה בשיוויון 35:35. ירושלים חזרה מההפסקה עם ריצת 0:8, גליל עצרה להפ את המומנטום, ולאחר חמש דקות בתוך הרבע, 46:39 לאורחים. בדקות האחרונות של הרבע ירושלים הורידה את אליהו לספסל אחרי שהאחרון ספג עבירה רביעית שלא הגיעה לו וממש מעט לאחר מכן דייסון ביצע עבירה בלתי ספורטיבית שעזרה לגלבוע להשוות את התוצאה ואפילו לעלות ליתרון עד סוף הרבע, 55:58. ירושלים החזירה לעצמה את היתרון לאחר כ-3 דקות בתוך הרבע האחרון. אלא שגליל/גלבוע לא ויתרה ועלתה שוב ליתרון כשנותרו כחמש וחצי דקות להתמודדות. שון ג'ונס נכנס למשחק בשורות ירושלים וסיפק משחק הגנה נהדר עם כמה חסימות חשובות, והמשחק המשיך להיות צמוד עד לדקות האחרונות. הקבוצה של בית הלחמי הצליחה שוב לעלות ליתרון 2:30 דקות לסיום עם סלים של סיגרס ושוכמן. המארחת המשיכה להלהיב את הקהל בגן נר כשסטודמאייר קיבל חסימה מגריפין בשניות האחרונות, בדרך לניצחון מרשים על ירושלים 73:77.

 
בלטו בירושלים: ג'רלס 18 נקודות, אליהו 16, הלפרין 14, סטודמאייר 10.
 
הפועל ירושלים תנוח עד יום רביעי, אז היא תפגוש את אולימפיה לובליאנה בחוץ, כשהמשחק הבא במסגרת הליגה יתקיים במוצ"ש שלאחר מכן נגד עירוני נהריה.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה