הפועל ירושלים ניצחה את מכבי אחי נצרת 0:1



האדומים יצאו לעילוט אחרי שהחליפו ביתיות עם אחי נצרת. אנתוני וראן החמיץ פנדל, אך אסף לוי דייק מהנקודה וקבע ניצחון לירושלים. ליגה ב׳ דרום ב׳: נורדיה נעצרה

הליגה הלאומית חזרה היום(שישי) מפגרה ארוכה בעקבות משחק הנבחרת ושזרוע במגרשים, כשהפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ לא קל מול מכבי אחי נצרת בעילוט. המשחק היה אמור להתקיים באצטדיון טדי, אך הקבוצות החליפו ביתיות. במחזור הקודם הפועל ירושלים הובסה ע״י מכבי נתניה בחוץ, והתמקמה במקום העשירי עם 7 נקודות. 

יוסי מזרחי ראה איך קבוצתו מקבלת כדור עונשים מ-11 מטרים כבר לאחר עשרים דקות. החלוץ המצטיין של הקבוצה אנתוני וראן ניגש לבעוט, אך החטיא הזדמנות מצויינת לעלות ליתרון. בדקה ה-43 אסף לוי בעט כדור שעל פי השופט פגע ביד של שחקן אחי נצרת בתוך הרחבה, וזה פנדל נוסף לאדומים. אותו אסף לוי ניגש לבעוט והכניע את השוער. 1:0 להפועל בהפסקה. במחצית השנייה לא היו אירועים מיוחדים למעט בעיטה של אסף לוי המצויין לקורה. האדומים הצליחו לשמור על הרשת נקייה עד לסיום, כשממש לפני השריקה איאד חוטבה הורחק משורות אחי נצרת. כעת הפועל ממוקמת במקום ה-6 עם 10 נקודות, ובמחזור הבא מצפה לה דרבי מול הפועל קטמון.

 

מוקדם יותר היום בליגה ב׳ דרום ב׳, הרצף של בית״ר נורדיה נעצר. לאחר ארבעה ניצחונות מ-4 משחקים יצאה קבוצת האוהדים לרחובות למשחק מול בני יצ׳לאל. שערים לא נכבשו במשך כל 90 הדקות, והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. נורדיה עדיין לא סיימה את משחקיה השבוע, כשביום שלישי תשחק מול צעירי רהט בחוץ במסגרת סבב ד׳ של גביע המדינה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה