גביע הטוטו לאומית: הפועל ירושלים והפועל קטמון נפרדו בתיקו 2:2



דרבי מותח התקיים בטדי. הפועל ירושלים עלתה ליתרון משער של אמיר בן שמעון. איראל הדר ורז שטיין הפכו, ואנתוני וראן השווה בדקה ה-90

הדרבי האדום הראשון העונה התקיים הערב(שני) באצטדיון טדי, כשהפועל קטמון והפועל ירושלים נפגשו למשחק במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו.

 

שתי הקבוצות שחוו הפסדים ביום שישי האחרון בליגה, הגיעו למשחק במטרה לנסות להעפיל לשלב הבא של גביע הטוטו. לפני המשחק הערב הפועל ירושלים התבססה במקום השני עם שלוש נקודות, כשקטמון הצליחה להשיג רק נקודה אחת.

 

תחילת המשחק לא האירה פנים לחניכיו של פרדי דוד שנקלעו לפיגור כבר בדקה ה-16 לאחר שער של המגן אמיר בן שמעון. קטמון הבינה כי הפסד להפועל ירושלים לא יתקבל יפה בעיני האוהדים, והצליחה להשוות בדקה ה-41 משער של אריאל הדר. בדקה ה-54 רז שטיין הפך את התוצאה להבעיר את היציע האדום, אך קבוצת האוהדים לא השכילה לשמור על היתרון כי בדקה ה-90 החלוץ המצויין אנתוני וראן השווה ולמעשה הדיח את קטמון מגביע הטוטו.

המצב כרגע בבית ד' הוא שהפועל ירושלים ממוקמת במקום השני עם 4 נקודות. אם שעריים תנצח את הפועל ראשל"צ שממוקמת אחרונה, או תסיים עמה בתיקו, הפועל תעפיל לשלב הבא במפעל.

 

תמונה באדיבות Flsah 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה