הפועל קטמון הובסה ע״י עכו, הפועל ירושלים הפסידה לבית״ר ת״א/רמלה



קטמון חטפה שלושה שערים ב-5 דקות בלבד, ולא הצליחה להתאושש בדרך להפסד 4:1. הפועל ירושלים הפסידה 2:0 לבית״ר ת״א/רמלה. גביע המדינה: בית״ר נורדיה עברה את עירוני מודיעין בסבב ב׳ אחרי 0:2

המחזור הרביעי של הליגה לאומית יצא היום(שישי) לדרך, כשהאדומות הירושלמיות שיחקו שתיהן במקביל. הפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ קשה ברמלה מול בית״ר ת״א/רמלה, כשבאצטדיון טדי הפועל קטמון אירחה את הפועל עכו.

 

הפועל ירושלים שביצעה בשבוע שעבר מהפך מרשים על בני לוד, פגשה את בית״ר ת״א/רמלה, כשיוסי מזרחי חזר לקווים של הקבוצה האדומה. במחצית הראשונה תי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת, כשהפועל החטיאה המון הזדמנויות כשהטובה שבהן הייתה ממש על סף הירידה להפסקה. בדקה ה-78 עדן שרם כבש לטובת בית״ר, והשלים צמד בדקות הסיום. 2:0 לבית״ר בסיום.

 

הפועל קטמון של פרדי דוד עד המשחק הערב השיגה שלוש תוצאות תיקו. אלא שגם היום המשחק התחיל לא טוב בשביל האדומים. בדקה ה-11 אדריאן רוצ׳ט כבש שער מדהים שלא השאיר לסיידוף הרבה סיכוי, ושלוש דקות לאחר מכן השלים צמד. וזה לא נגמר כאן. שתי דקות בלבד אחר כך עכו כבשה את השער השלישי כשברנקו מיכאלוביץ׳ עמד לבד מול אוהד סיידוף חסר האונים. עכו לא כבשה שער אחד כל העונה עד לפני פתיחת המשחק היום, ותוך 5 דקות כבשה שלושה. בדקה ה-71 קטמון ספגה את הרביעי, שציון צמח סיים התקפה מתפרצת מושלמת של עכו. בדקה ה-91 איציק כהן כבש שער כבוד, למרות שהרבה כבוד לא נשאר לקטמון אחרי המשחק הזה. 4:1 לעכו בסיום.

 

מוקדם יותר היום שיחקה בית״ר נורדיה מול עירוני מודיעין בחוץ, במשחק שנערך במסגרת סבב ב׳ של גביע המדינה. המחצית הרשונה הסתיימה ללא שערים, אך בדקה ה-55 ליאור עדיקא כבש אחרי בישול של שי ניסים. בדקה ה-79 אביתר ברוכיאן הכפיל את התוצאה, ונורדיה ניצחה 0:2.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה