בית"ר הודחה מהליגה האירופית אחרי 0:0 עם סנט אטיין



הצהובים לא הצליחו לכבוש בצרפת למרות כרטיס אדום שקיבל שוער סנט אטיין ממש לפני הירידה למחצית. אצילי פתח על הספסל ונכנס במחצית

היסטוריה/אכזבה. בית״ר ירושלים פגשה הערב(חמישי) בצרפת את סנט אטיין וסיימה עמה  בתיקו 0:0 ששלח את ירושלים הביתה. במשחק הקודם בין שתי המועדונים שנערך באצטדיון טדי, בית״ר הפסידה 2:1 שהפחית את הסיכויים שלה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. בין לבין בית״ר גם פתחה את הנה עם תיקו 2:2 מרכז בחוץ מול מכבי פ״ת, ונדמה שההגנה היא נקודת התורפה של רן בן שמעון וחניכיו. אם כל זה לא מספיק, הרי גם שבעלי הקבוצה אלי טביב קיבל הודעה מההתאחדות לפיה עליו להעביר את בעלות הקבוצה לגורם אחר עקב הרשעתו בפלילים. לא שקט בבית״ר, ועם כל המטענים האלו המאמן עלה הערב עם הרכב התקפי, במטרה לנסות להפתיע את הצרפתים בביתם. עומר אצילי שלא שיחק במשחק מול פ״ת עקב פציעה ועננה מרחפת על המשך דרכו בקבוצה, פתח על הספסל.

 

מהלך המשחק: המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, ושתי הקבוצות לא הרבו להגיע למצבים. אל שכמה דקות בודדות לסיום המחצית, שכטר ושוער היריבה התנגשו ברחבה, השער נתן אגרוף לחלוץ, וקיבל כרטיס אדום שהשאיר את סנט אטיין בעשרה שחקנים. במחצית השנייה עומר אצילי נכנס במקומו של קלטינס, כשגם הוט לא הצליח להושיע. כמה פעולות מתוחכמות שלו לא הניבו תוצאות, וההגנה הצרפתית לא נפרצה גם בעשרה שחקנים. 0:0 בסיום ו-2:1 לסנט אטיין בסיכום שני המשחקים.

 

ביום ראשון הקרוב בית״ר תארח את הפועל קריית שמונה במסגרת המחזור השני של ליגה העל.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה