לראשונה בישראל: משדר מצוקה חכם שמזהה נפילה ומזעיק סיוע מיידי



נפילה עקב חוסר שיווי משקל היא אחת הסיבות המובילות למוות אצל קשישים. יד שרה פיתחה מכשיר טכנולוגי חדש אשר מזהה נפילה באופן אוטומטי ומזעיק סיוע מיידי. את המשדר והלחצנים יהיה ניתן להשיג בקרוב בכל סניפי יד שרה בכל רחבי הארץ, ללא תשלום

משדר המצוקה החכם הושק באירוע חגיגי בכנס מנהלי הסניפים של יד שרה על ידי  אורי לופוליאנסקי, בכותרת "מתחדשים ב-40" לציון 40 שנה ליד שרה. המערכת החדשה משפרת את הביטחון למנויים, מעניקה להם אריכות ימים ומשפרת את איכות החיים בבית, בשירות פורץ דרך לטובת המשפחה הישראלית.

במקרה מצוקה ניתן ללחוץ על הלחצן הענוד על היד ומייד נוצר קשר עם צוות מוקד המצוקה של יד שרה הפועל 24/7. במקרה של נפילה יזהה המכשיר את הנפילה גם אם הנופל אינו מסוגל לתקשר ולא לחץ על הכפתור, ויחיש עזרה בהתאם לפרטי המנוי המופיעים במוקד.

המשדר החדש קל מאוד להפעלה כמו 'שקע לתקע' - מתחבר לקו הטלפון הביתי הרגיל ומותאם לכל חברות התקשורת בישראל. בנוסף, המערכת פועלת על סוללות גם במצב של הפסקת חשמל. אביזרי המערכת עשויים מחומרים חזקים, עמידים נגד מים וקלי משקל. הם מעוצבים להפעלה מהירה וקלה. כל המוצרים מאושרים על ידי משרד התקשורת ומכון התקנים הישראלי ובעלי תקינה בינלאומית. המשדר מתריע בעברית במידה וכבל החשמל או הטלפון נותקו.

את המשדר והלחצנים ניתן יהיה להשיג בכל סניפי יד שרה ברחבי הארץ.

בתמונות: המשדר וחיישן הנפילה, באדיבות יד שרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה