"שישי בירושלים"- בילוי לכל המשפחה



כל אחד ביקר בעיר ירושלים לפחות פעם אחת בחייו, אבל גם מי שתר את העיר כמה וכמה פעמים יודע כי כל ביקור טומן בחובו סיפורים ורזים חדשים. דוד וערן גל-אור, מייסדי "מסלולים > להתאהב בארץ מחדש", משיקים סדרת סיורים ברחובות העיר ירושלים

דוד וערן גל-אור כבר טיילו בכל הארץ – לאורכה ולרוחבה - אך כילידי ירושלים הם מוצאים בכל בוקר סיפור חדש לספר ומגלים פינות נסתרות לסייר בהן. סדרת הסיורים החדשה תעניק למשתתפים חוויה מיוחדת של חיבור ואהבה לעיר עם ההיסטוריה הכי עשירה ומרתקת.

בשישי הקרוב, בין 8:30-13:00 ייצא לדרך סיור ירושלמי מיוחד: "טועמים ועושים שוק" - סיור מודרך בין שכונות ותיקות ודמויות צבעוניות בשוק מחנה יהודה.
שוק מחנה יהודה הוא הסמל העממי ביותר של ההוויה הירושלמית, וכל מי שמגיע לירושלים, מרגיש חובה לבקר ברחובותיו הצרים של השוק. בשנים האחרונות שידרג השוק את פניו, כאשר לצד דוכני הפירות והירקות נפתחו עשרות מסעדות, בתי קפה, פאבים וחנויות בוטיק. הסיור בשוק מחנה יהודה מגלה את נסתרות הרחובות שמקיפים אותו, ומפגיש אותנו עם סיפורים מרתקים, המתובלים בשלל ריחות, קולות, טעמים ומראות ססגוניים שיפעילו לכם את החושים.

את הסיורים ידריכו - ערן ודוד גל-אור, אב ובן, מורי דרך מוסמכים, ומחברי סדרות ספרי הטיולים של "מסלולים>להתאהב בארץ מחדש".בסיורים יחשפו דוד וערן סודות ומקומות נסתרים מתוך סדרת הספרים, ישתפו את קהל המסיירים בתהליך היצירה, ויגרמו לכל אחד להתאהב בירושלים מחדש.


תמונות: באדיבות יח"צ  

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה