כיצד ישראל תצליח להפחית את הזיהום הסביבתי שלה?



מגמה ירוקה פונה ליו"ר ועדת הגנת הסביבה בבקשה שיגן על הסביבה מסביב לשעון, הערב (ה') דוכן הסברה בשעות הקטנות של הלילה בירושלים, בשוק מחנה יהודה

הלילה (ה') פעילי מגמה ירוקה יוצאים אל שוק מחנה יהודה – המרכז הירושלמי לתוצרת חקלאית מן הצומח – כדי להוכיח שהגנת הסביבה נעשית באמצעות תזונה צמחית קרובה ללבנו, לכיסנו ולסביבתנו גם מסביב לשעון.

לדברי הפעילים, "מזון מן הצומח זול יותר, בריא יותר ונגיש יותר. חה"כ דוד אמסלם, יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, יכול להציל את הסביבה ולמנוע נזק מיותר – החל מהסביבה הקרובה שלנו, ירושלים, וכלה בסביבה הבינלאומית. כן, עתידה של ישראל מתחיל מגבעת הממשלה. הזיהום שאנו חשים בו אפילו בירושלים מקורו בין השאר בשינוע המסיבי של בעלי חיים ממקום אחד בארץ למקום אחר – אוויר ההרים מתובל בזיהום. סין כבר עשתה את הצעד המשמעותי –תכנית הפחתה של צריכת הבשר ב-50%. בוא נהיה אור לגויים ונצעד גם קדימה". 

עדי אלייב, תושבת ירושלים ופעילה בארגון מגמה ירוקה - סביבה ומזון מהצומח: "הלילה מעורר את הירקות לחיים, סטודנטים וצעירים שבמשך היום עסוקים בלימודים – מביאים לתחייה את התבשילים הטבעוניים והמנות הטבעוניות הרבות המוגשות בשעת סצנת הלילה של השוק. זוהי אחת ההוכחות לדרישת הציבור כלפי חבר הכנסת דוד אמסלם לקיים דיון בוועדת הגנת הסביבה במסגרת דיוני האקלים על תזונה צמחית".

תמונה: מגמה ירוקה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה