סיור הנהלת ארגון בוני ירושלים והסביבה במועצה מקומית אפרת



חברי הנהלת ארגון בוני ירושלים והסביבה בראשותו של יו"ר הארגון בועז ישראל נפגשו השבוע עם ראש מועצת אפרת עו"ד עודד רביבי. ראש מועצת אפרת עודד רביבי: "עדיף לרכוש דירה מקבלן ולא מקבוצת רכישה"

במסגרת הסיור, ראש המועצה נתן סקירה על הפיתוח בישוב המונה כ- 10,000 איש. האוכלוסייה ביישוב מגוונת ורבים בה בעלי מעמד סוציו-אקונומי גבוה. באפרת מתגוררים הרבה בעלי מקצועות חופשים כגון, רופאים, מהנדסים, עורכי דין, אנשי הייטק ועוד. 70% מקרב התושבים אינם ילידי הארץ. אלא הם עולים מהתפוצה שהשתקעו בישוב.

ראש המועצה ציין, שבשלוש השנים האחרונות החלו בבנייתם של למעלה מ- 1100 יחידות דיור. בשנים האחרונות ישנו ביקוש רב לרכישת דירות בישוב כדי לגור בו והדירות  שנבנות נרכשות מיד.

 

בסיור שערכנו בשטח ואותו הנחה ראש המועצה רביבי, ראו חברי הנהלת ארגון בוני ירושלים את הבנייה המסיבית המתרחשת באפרת, וראש המועצה אף הראה להם את המיקום של אלפי הדירות המתוכננות להבנות בעתיד. בניית הדירות בישוב מתבצעת על ידי קבלנים ועל ידי קבוצות רכישה.

לדעת ראש המועצה רביבי, עדיף לרכוש דירה מקבלן, כי רכישה כזו מבוטחת על ידי חוק המכר.

המועצה דואגת, שבמקביל לבניית הדירות, ייבנו מבני ציבור ופיתוח שטחים ציבוריים .וכך, עם כניסת הדיירים השכונה שנבנתה מכילה בתוכה גני ילדים, בתי ספר, בתי כנסת ועוד.

יו"ר ארגון בוני ירושלים והסביבה, מר בועז ישראל התרשם מאוד מתנופת הבנייה בישוב אפרת ומהתוכניות העתידיות לבנייה ביישוב.

מר בועז ישראל שיבח את פעילותה של המועצה שדואגת שהמבנים הציבוריים מסביב לבניית הבתים ייבנו במקביל ויהיו מוכנים עם מסירת הדירות לרוכשים..

מר בועז ישראל הסכים עם ראש המועצה של אפרת, שעדיף לרכוש דירה מקבלנים ולא מקבוצות רכישה . במבחן התוצאה הרוכשים דרך קבוצות רכישה נתקלים  בעיקוב במסירת הדירות ובעלויות גבוהות יותר מהמתוכנן.

 

הנהלת הארגון התרשמה מאוד ממערכת היחסים והקשרים הטובים עם התושבים הערביים שבשכנות ליישוב. דבר זה תורם רבות לאווירה טובה ולהרגשת ביטחון.

 

צילום – יחסי ציבור

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה