ראש מועצה מטה יהודה, משה דדון ואחיו קיבלו זימון לשימוע



פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה למשה דדון, ראש מועצת מטה יהודה ולאחיו אבי דדון כי היא שוקלת להעמידם לדין פלילי בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, שיבוש מהלכי משפט והלבנת הון וזאת בכפוף לשימוע שייערך להם

במכתב השימוע שנשלח לבאי כוחם של השניים נכתב כי הם חשודים בביצוע עבירות בין השנים 2011-2015 בעת שמשה דדון שימש ראש מועצת מטה יהודה ואבי דדון יו"ר אגודת הפלחה וחבר ועד ממונה באגודת "תדמיר", שבבעלותה מפעל תדמיר.

על פי החשד קשרו השניים קשר לדרישת שוחד לפיו יפעלו למכירת מפעל תדמיר תוך ניצול תפקידם ומעמדם, במסגרתו הרוכש ישלם סכום של 2-3 מיליון ש"ח. הם חשודים כי ביצעו פעולות שונות על מנת לקדם את המכירה, זאת תוך הסתרת העובדה כי הם עתידים לקבל כספי שוחד. במשך הזמן הזה, קיבלו, על פי החשד, עם אדם נוסף, 450 אלף ש"ח במצטבר.

עוד צוין במכתב השימוע כי במהלך התקופה עבר משה דדון עבירות של הלבנת הון על מנת לטשטש את מקור כספי השוחד והשניים לא דיווחו לרשויות המס על הכספים.

נציין כי כתב החשדות זה משקף חלק מהראיות בתיק, החקירה טרם הסתיימה. היחידה החוקרת ממשיכה בחקירה והפרקליטות ממשיכה בבחינת חומר הראיות הנותר ביחס לביצוע עבירות אחרות.

החשודים הוזמנו להשמיע את טענותיהם בהליך שימוע שיתקיים בפרקליטות מחוז ירושלים, ככל שיחפצו בכך.

התיק נחקר על ידי יאח"ה – להב 433  את החקירה מלוות עו"ד רבקה אלקובי ועו"ד מרינה רוזנפלד מפרקליטות מחוז ירושלים.


תמונה: נטי שוחט/ flash 90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה