הטרנדים החמים בעולם האיפור לשנת 2016



לקונטור היה רגע מאוד משמעותי בשנת 2015, אבל בשנה הזו מראות האיפור הולכים להיות יותר עדינים וטבעיים, המשיכו לקרוא כדי לקבל את כל הטרנדים שמצפים לנו בשנה הזו

נמשים – נמשים צוברים יותר ויותר תאוצה על המסלולים בזמן האחרון ובואו נודה באמת, המראה הטבעי הוא תמיד היה ויהיה הכי יפה!  

אם יש לך נמשים והתברכת בהם, מושלם! אל תניחי שכבות עבות מידי של מייק אפ כדי להסתיר אותם, כי השנה הזו הולכים על המראה הטבעי ומראים את הנמשים, השתמשי ב-BB Cream לכיסוי קליל ומראה טבעי. אם אין לך נשמים את תמיד יכולה לזייף אותם וצייר אותם עם אייליינר בגוון חום למראה הטבעי ביותר.

מראה שזוף – המראה השזוף וגווני השקיעה נראו בכל רחבי המסלולים בעולם בתצוגות האחרונות.   אז איך נשזף את הפנים ללא חשיפה לשמש? בחרי בברונזר בגוון חום שיתאים לגוון עורך שלא יראה כהה מידי והתחילי להניח אותו עם מברשת ברונזר/סומק גדולה מתחת לעצמות הלחיים לכיוון האף המשיכי לכיוון הרקות והמצח קצת על קו הלסת ובצדי האף, זהו יצרת לעצמך מראה שזוף טבעי ומושלם.

לחיים ורודות –  סומק בגוון ורוד תמיד יגרום לך להיראות רעננה ומלאת חן.                             הטריק? שימוש באודם כסומק ייתן לך את המראה הטבעי ביותר הסומק יראה כאילו הוא בוקע מתוך העור ולא כמו צבע שמונח מעל העור, מרחי אודם בגוון ורוד בתפוחי הלחיים והתחילי לטשטש אותו כלפי חוץ לתוך עצמות הלחיים, עכשיו יש לך מראה סמוק וטבעי.

קונטור עדין –  בשנה שעברה הקונטור היה ממש כבד אבל השנה הוא לא! בחרי בהדגשה של עצמות הלחיים, קו הלסת, או אף ולא כל השלוש. זה ייתן לך מראה יותר רך ויותר טבעי.                        

איך לעשות קונטור?
תחילה מרחי מייק אפ המתאים לגוון עורך (גוון הצוואר והמחשוף) על כל הפנים עם מברשת מייק אפ או ספוגית, עכשיו בחרי במייק אפ שהוא כהה יותר מגוון עורך במספר גוונים שאתו נעשה הצללה (קונטור). אם בחרת בהדגשה של עצמות הלחיים – הניחי את המייק אפ הכהה בעזרת מברשת קונסילר ממש מתחת לעצמות הלחיים וטשטשי אותו עם ספוגית בטפיחות עדינות.
אף – הניחי את המייק אפ בצדי האף ובקצה וטשטשי עם הספוגית וכך גם בקו הלסת.

סטרובינג – סטרובינג זה הקונטור החדש! אולי שמתן לב שעולם האיפור נהיה אובססיבי לסטרובינג

מה זה סטרובינג? הדגשה של אזורים גבוהים בפנים שהאור נושק בהם באופן טבעי בעזרת שימר או צללית בהירה מבריקה.                                                                                        

איך לעשות את זה נכון? הניחי בעזרת מברשת, שימר על עצמות הלחיים, רקות, גשר האף, מרכז המצח, במרכז הפנים הקפידי על הברקה טבעית, הקשת מעל השפה העליונה, מרכז הסנטר, מתחת לגבה ובזויות הפנימיות של העיניים.

גבות עבות – גבות עבות וטבעיות נראו לאחרונה בכל התצוגות הגדולות בעולם, אז הן ממשיכות אתנו גם לשנה הזו. ליצירת מראה עבה וטבעי יותר לגבה השתמשי בצללית גבות ומברשת גבות למילוי הגבה וסרקי אותן כלפיי מעלה.

שפתיים – הרבה גוונים ניטראליים קלאסיים כמו ארגמן, ורוד, בורדו, ניוד וגוונים טבעיים אלה הם הצבעים לשנת 2016.

עיניים מעושנות – העיניים המעושנות לא הולכות לשום מקום בזמן קרוב, גם המראה החתולי נשאר אתנו לשנה הזו, אבל הם נוקטים בגישה עדינה יותר בשנה הקרובה.

נצנצים – הטרנד הכי נוצץ לשנה הזו! נצנצים על השפתיים מעל האודם, על העיניים כצללית (ניתן לראות בכתבה - איפור לאירוע נוצץ במיוחד ), על השיער כקישוט ולא רק לנשים! גם לגברים כקישוט הזקנים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה