הגיחון עם הפנים לקהילה – בדרך לתו יהלום



במסגרת תוכנית העבודה בתחום האחריות החברתית והתרומה לקהילה, החליט דירקטוריון חברת הגיחון לקלוט במהלך 2016 עד שבעה עובדים בעלי מוגבלויות, בחלקיות משרה, וזאת בהתאם ליוזמתו של יו"ר החברה אבי בלשניקוב

בתקופת כהונתו של יו"ר הגיחון מר אבי בלשניקוב, כמנכ"ל הכנסת, נקלטו בכנסת 18 עובדים עם מוגבלויות. פרויקט זה נחשב, לאור הניסיון שנצבר, כפרויקט המוצלח ביותר בסקטור הציבורי. כעת מעוניין בלשניקוב לשחזר את ההצלחה בחברת הגיחון ולסמן את הדרך גם למגזר העסקי הירושלמי.

עוד הוסיף בלשניקוב, כי מצא בחברת הגיחון עובדים מסורים והנהלה עם נשמה יתרה המוכנים כולם להירתם יחדיו למשימה החשובה ולעשות מעשה. "תהליך המיפוי החל ותקוותי היא שהעובדים יקלטו עוד השנה ויוכשרו בהתאם לכללים הנהוגים במשרד הכלכלה, וזהו מבחינתנו התפתחות טבעית והמשך ישיר לפעילות הנטיעות עם ילדים בעלי מוגבלויות קשות שאנו עורכים מדי שנה בשיתוף קק"ל", הוסיף מנכ"ל החברה, מר זהר ינון.

בלשניקוב הדגיש בדבריו, כי הוא רואה בפרויקט קליטת עובדים בעלי מוגבלויות חובה שהיא זכות ומזמין את הציבור הרחב לעיין בדו"ח הקיימות באתר האינטרנט של הגיחון, בו מתוארת פעילותה  הענפה של החברה בקרב הקהילה הרב-תרבותית שבאזור ירושלים.


תמונה: באדיבות חברת הגיחון

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה