מרגיש בבית: משחק גדול לשכטר בניצחון בית״ר 0:2 על רעננה



איתי שכטר שוב בלט כשכבש וגם בישל לרוקאביצה. ליגה לאומית: הפסד להפועל ירושלים מול אשדוד

בית״ר ירושלים שיחקה הערב (יום ב׳) מול הפועל רעננה במה שנחשב משחק צמרת בין המקום השלישי לרביעי בליגת העל. הצהובים הגיעו לאצטדיון בנתניה לאחר תיקו מרשים מול מכבי ת״א, והמאמן סלובודאן דראפיץ׳ שאף לעלות אותו הרכב שפתח מול האלופה. אלא שאילוצים מסויימים הביאו את המאמן לבצע שינויים: הבלם חסוס רואדה טס לחו״ל לאפל בפציעה, ובמקומו פתח ניסו קפילוטו. גם פריירה שחזר לאימונים רק אתמול לא פתח בהרכב, ולירוי צעירי הורכב במקומו. הרכש החדש ארסניו ולפרוט חיכה להזמנות על הספסל.

מהלך המשחק: בדקה ה-14 בית״ר ירושלים עלתה ליתרון לאחר מבצע מדהים של איתי שכטר שעבר שני שחקנים, ומצא את רוקאביצה החופשי שבעט לא כל כך חזק, אך הכדור הצליח לעבור בין ידיו של ינקו שוער רעננה. 1:0 לבית״ר. בהמשך מרכז הכובד עבר לחצי של בית״ר. רעננה התחילה לתקוף מעט יותר והגנת הצהובים הסתדרה עם כל ניסיון של המארחת לאיים על השער. בדקה ה-32 קנגוואה הגיעו למצב של אחד על אחד מול בוריס קליימן, והשוער ניצח עם הדיפה נהדרת ויציאה מצויינת לכדור. בדקה ה-36 אצילי רץ לבד אל שערה של רעננה לאחר מסירת עומק של אלעד גבאי, אבל הקשר שהקפיץ מעל ינקו פיספס רק במעט את המסגרת. 1:0 לבית״ר במחצית.

המחצית השנייה נפתחה כשרעננה נמצאת לרוב במחצית המגרש של הצהובים. המארחת הגיעה לכמה הזדמנויות, אך לא סיכנה את השער בצורה ממשית. בדקה ה-84 איתי שכטר כבש את השער השני לאחר עוד מבצע אישי נהדר שלו, שהסתיים בהקפצה מעל ינקו. 2:0 לבית״ר

הצהובים הגדילו את היתרון על רעננה בטבלה. 7 נקודות הפרש ביניהן כשבית״ר מבססת את מקומה במקום השלישי. במחזור הבא בית״ר ירושלים תארח את מכבי חיפה המסוכנת מחוזקת בגילי ורמוט. עוד לא ידוע היכן ייערך המשחק, שכן בית״ר צריכה לרצות עונש רדיוס, וככל הנראה תגיש עירעור בתקווה להחזיר את המשחק לאצטדיון טדי.
 

במשחק אחר שנערך במסגרת הליגה הלאומית, אירחה הפועל ירושלים את מ.ס. אשדוד באצטדיון טדי, והפסידה 1:0. האדומים הצליחו לשמור על שער נקי במשך 85 דקות, עד שהגיע רועי דיין וכבש את שער הניצחון. שלא כמו אשדוד שטיפסה למקום הראשון, ירושלים ממשיכה לדשדש בתחתית הליגה, כשהיא במקום ה-14 ובמאזנה 20 נקודות, והיא רחוקה שבע נקודות ממכבי יבנה שנמצאת מקום אחד מעליה. במחזור הבא תארח הפועל ירושלים את מכבי הרצליה באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה