קטמון ופ"ת נפרדו בתיקו 1:1, ניצחון גדול לבית"ר נורדיה במשחק העונה



פרדי דוד וחבורתו משחק שני ברציפות ללא ניצחון. קבוצת האוהדים הצהובה ניצחה את גדרה 1:3 והגדילה את היתרון בפסגה לחמש נקודות

לאחר שבשבוע שעבר הפסיד פרדי דוד בפעם הראשונה עם הפועל קטמון (3:0 לאשדוד), יצאו היום(שישי) האדומים למשחק חוץ קשה מול הפועל פ"ת באצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-23 של הליגה הלאומית. כמו בשבוע שעבר, גם הפעם המשחק היה מול קבוצת צמרת עם כוונות להעפיל לליגת העל, ואם קטמון מכוונת גם היא לליגה הבכירה, ניצחון במשחק הזה בהחלט היה יכול לתת דחיפה למירוץ הקשה. האדומים לא ניצחו בסופו של דבר, והקבוצות נפרדו בתיקו 1:1.

הפועל פ"ת היא זו שעלתה ראשונה ללוח התוצאות, כשברנקו מיכאלוביץ' כבש את שערו ה-9 העונה, וקבע 1:0 כחולים. בדקה ה-36 מתיאס מרטין, שעלה לראשונה בהרכב קטמון, כבש את שערו הראשון במדי האדומים וה-7 העונה בליגה. 1:1 במחצית. בדקה ה-84 פ"ת נכנסה לבעיה כשליאור אסולין קיבל כרטיס אדומים והורחק.  אך שתי דקות בלבד לאחר מכן מספר השחקנים בשתי הקבוצות שוב התאזן, כשאור ועקנין הורחק גם הוא. 1:1 בסיום.

קטמון כעת במקום ה-7 עם 34 נקודות במאזנה, רחוקה 5 נקודות ממכבי פ"ת שבמקום הראשון באופן זמני. במחזור הבא תארח קטמון את מכבי יבנה באצטדיון טדי.

 

מוקדם יותר היום, באצטדיון טדי, נערך משחק העונה של ליגה ג' מרכז כשבית"ר נורדיה אירחה את הפועל גדרה במסגרת המחזור ה-12. לפני המשחק, נורדיה הוליכה את טבלת ליגה ג' מרכז עם 30 נקודות, כשגדרה דולקת אחריה, עם שתי נקודות פחות. כדי להבין עד כמה המשחק הזה היה יכול להיות מכשול בשביל הצהובים אפשר להסתכל על הנתון הבא: גדרה החזיקה עד היום בממוצע הספיגות הנמוך ביותר בליגה(0.7 שערים למשחק) כשנורדיה סופגת 0.9 שערים למשחק. אך הצהובים החזיקו בממוצע ההבקעות הגבוה למשחק(5.1) ונתונים אלו באו לידי ביטוי גם היום. 

המשחק דווקא לא התחיל טוב מבחינת הצהובים שנאלצו לבצע חילוף מוקדם לאחר פציעה של עוז אריאל. חן מנצורי נכנס במקומו. אם זה לא הספיק, בדקה ה-42 נשארה נורדיה בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של יוסי פרץ. אך שלוש דקות לאחר מכן מלך השערים של הליגה, אלעד אברמסון כבש את שערו ה-19 העונה והעלה את נורדיה ל-0:1 לפני המחצית. בהפסקה נערך טקס הוקרה לכבודם של שניים מהזרים הטובים ביותר שידעה בית"ר ירושלים בעבר :אישטוון האמר, ותמאש שאנדור. בדקה ה-77 נורדיה, פחות שחקן על המגרש, כבשה את השער השני כשאברמסון מעלה את מאזנו האישי ל-20 שערי ליגה. שתי דקות לאחר מכן גדרה השוותה וגרמה ללחץ בטדי, אך חן מנצורי שנכנס במחצית הראשונה, ניצל את העלייה הלא אחראית של גדרה להתקפה וכבש את השלישי בדקה ה-90 שקבע את תוצאת המשחק 3:1 לנורדיה.

כעת נורדיה מוליכה את הטבלה עם 33 נקודות, 5 נקודות יותר מהפועל גדרה, ואם היא תמשיך בקצב הזה, בעונה הבאה נראה אותה משחקת בליגה ב'. במחזור הבא הצהובים ישחקו מול מ.ז. ראשל"צ בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה