אישטוואן האמר ותמאש שאנדור ברדיו ירושלים



שני שחקני העבר ההונגרים של בית"ר ירושלים הגיעו לתכנית "בדרך למגרש" עם מאיה חסון קראוס, אלי אוחנה, מישל דיין ורמי מנדל. שאנדור: "מרגיש פספוס שלא זכיתי בתואר עם בית"ר". האמר: "התקופה היפה בקריירת המשחק שלי"

איזו נוסטלגיה. שניים משחקני העבר הזרים המזוהים ביותר עם בית"ר ירושלים הגיעו לביקור בארץ, ונחתו באולפני רדיו ירושלים לראיון קצר על העבר וההווה בתכנית "בדרך למגרש" יחד עם יניב בן חקון.

 

חוץ מהנוסטלגיה שהעלו עם הפאנליסטים ושחקני העבר אלי אוחנה ומישל דיין, סיפרו השניים על פועל כיום. שאנדור: "כיום אני עוזר מאמן בקבוצה בליגה הראשונה בהונגריה, קבוצה שלקחה 2 אליפויות." האמר: "אני עובד בעסק פרחים משפחתי, ומשמש כנשיא של קבוצה מהליגה הרביעית בהונגריה."

 

השניים ביקרו לפני התכנית בבית וגן, מגרש האימונים של בית"ר ירושלים, ושניהם הסכימו על דבר אחד: "המון דברים השתנו בבית וגן, חוץ מדבר אחד- מאיר הרוש".

 

שאנדור הוסיף כי: "שמעתי שקשה להיות מאמן בליגה הישראלית, אבל אם מישהו יציע לי חוזה הכל פתוח". לגבי העבר בצהוב שחור אמר: "לא לקחתי אף תואר עם בית"ר ואני מרגיש פספוס גדול." גם האמר התייחס לעבר: "בית"ר היא התקופה הכי יפה בקריירה שלי בתור שחקן."

 

השניים גם נשאלו על הרכש החדש של בית"ר ירושלים, ארסניו ולפורט ששיחק תקופה קצרה בליגה ההונגרית: "הוא שיחק מעט מאוד משחקים, ולכן אנחנו לא כל כך יכולים להגיד באיזה רמה הוא".

 

מיד לאחר הביקור באולפני הרדיו, השניים הלכו למשחק העונה של בית"ר נורדיה מול הפועל גדרה, שם יעשו להם כבוד במהלך המשחק.

 

בתמונה מימין לשמאל: רמי מנדל, יניב בן חקון, מישל דיין, אישטוואן האמר, אלי אוחנה, תמאש שאנדור, ומאיה חסון קראוס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה