פסטיבל שאון חורף מגיע אלינו החודש ומבטיח לרענן את האמנות הניסיונית. ביום שני הקרוב, פרפורמנס 'החתונה' של מיכל ועקנין. אל הקולנוע מגיע הסרט הברזילאי המדובר 'אמא שניה' וגם להקת המחול ורטיגו מגיעה לירושלים עם מופע חדש

קולנוע - אמא שניה

סרט ברזילאי עטור שבחים, עולה היום לאקרנים. הסרט מגיעה להקרנות סדירות בבתי הקולנוע לאחר מסע בפסטיבלים נבחרים בעולם, גם בארץ זכה לביקורות מעולות בפסטיבל ירושלים האחרון, כעת ניתן לראותו בתיאטרון ירושלים וביס פלאנט.

הסרט מגולל את סיפורה של ואל, היא הותירה את האחריות לגידול בתה לקרוביה בצפון ברזיל, בעוד היא עובדת כאומנת מסורה בסאו פאולו. היא משרתת בנאמנות את מעסיקיה האמידים מדי יום ביומו, ומגדלת את בנם מילדות כאומנת. 13 שנים לאחר מכן מגיעה לעיר בתה ג'סיקה, השאפתנית והפקחית, על מנת להירשם לאוניברסיטה. רוח הנעורים השופעת של ג'סיקה וחינניותה, מערערים את הסדר בבית. ואל חייבת להחליט למי נתונה נאמנותה ומה היא מוכנה להקריב.

https://www.youtube.com/watch?v=YdfZ8lZIM-o

"אמא שניה", 114 דקות. בבתי הקולנוע


YAMA
– להקת המחול ורטיגו
להקת המחול ורטיגו יוצרת אמנות עכשווית בעלת נגיעה חברתית וקהילתית חזקה הבאה לקרב בין אנשים ולגעת בהם באמצעות שפת הגוף הרבה מעבר לגבולות המחול. תנועה המבקשת לעורר השראה אמנותית וסביבתית ולהגביר את המעורבות החברתית מתוך אחריות לעתיד כדור הארץ. 

מאז הקמתה בשנת 1992, על-ידי נעה ורטהיים ועדי שעל, התבסס מעמדה כלהקת מחול מוכרת ומוערכת בארץ ובעולם ופעילותה התרחבה לתחומים נוספים הרותמים את דרך המחול ליצירת תקשורת בלתי אמצעית ולהובלת שינוי משמעותי בחיים ובחברה.

 

YAMA, תיאטרון ירושלים, יום רביעי, 09.02, בשעה: 20:30

 

שאון חורף
סדרת אירועי 'שאון חורף' האלטרנטיבית חוזרת לרחובות ירושלים בפעם החמישית,

מידי יום שני במהלך פברואר ישתלטו למעלה מ-500 אמנים, מוסיקאים ויוצרים על ארבעה מוקדים שונים ברחבי העיר ויהפכו את הרחובות, העסקים, קירות הבניינים וחלונות הראווה לחללי תצוגה בהם. תתרחש פעילות אמנותית, מוסיקלית, סדנאות קולינריות, מסיבות רחוב ואירועי תרבות, במטרה לקדם את העסקים בעיר ולשמש כמנוע צמיחה כלכלי .

במסגרת שאון חורף יתרחשו אירועים ומופעים רבים בבתי קפה ובמסעדות, במשרד רואי חשבון, בחלונות ראווה, לובי של מלון, חנויות, גלריות ואף בדירות פרטיות. 

בכל יום שני יתרכזו האירועים בתחם אחר בעיר, כאשר ב8/2, יום האירועים הראשון המקום הוא מתחם רחוב שושן

אירוע מומלץ: THE WEDDING

פרפורמנס חתונה בבימויה של מיכל ועקנין, יתקיים באולם הבארכה שברחוב כורש. האירוע יחל ב23:00 ויחתום את יום האירועים הראשון של הפסטיבל. בהשתתפות אבי הזמר והתקליטנים - Ramzi Al Spinoza & Khen Elmaleh

 

שאון חורף, יום שני 8/2 , מתחם רחוב שושן. הכניסה חופשית


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה