איפור לאירוע נוצץ במיוחד



יש לך אירוע ולא הספקת לסגור עם מאפרת? במיוחד בשביל זה הכנתי לך איפור מהמם ונוצץ עם כל השלבים! כך שבקלות תוכלי לאפר את עצמך ולהמם את כולם!

בסיס:

לחות ופריימר – מרחי קרם לחות על הפנים והצוואר ותני ללחות להיספג בעור, כשהלחות נספגה בעור הניחי פריימר על הפנים ותני גם לו מספר דקות כדי להיספג, הפריימר יתן לעור מראה חלק ואחיד וישמור על האיפור למשך כל הערב.

מייק אפ – הניחי מייק אפ בעזרת מברשת או ספוגית בטפיחות על כל הפנים והמשיכי קצת לכיוון הצוואר כדי שלא יהיה מראה מסכתי.

הצללות – מרחי מייק אפ כהה בקו השיער, בצידי האף, קו הלסת והסנטר, ומתחת לעצמות הלחיים.

הארות – מרחי מייק אפ בהיר מגוון עורך מתחת לעיניים בצורת משולש הפוך, על גשר האף, מרכז המצח, סנטר, עצם הגבה, עצם הלחי ומתחת להצללה שבעצמות הלחיים. קחי ספוגית הרטיבי אותה במים ותתחילי לטשטש את כל המייק אפים עד שיהיה לך מראה אחיד, התחילי מהמייק אפ הבהיר ואז תעברי לכהה עם צד אחר של הספוגית.

פודרה – תפדרי את כל הפנים עם פודרה שקופה.

סומק – הניחי סומק בגוון חום טבעי שייתן תחושה של צל מתחת לעצמות הלחיים, בצידי האף, קצה האף וקצת על המצח כדי "לחמם" את גוון עור הפנים. בתפוחי הלחיים הניחי סומק ורדרד שייתן לך תחושה חמימה וסומק טבעי לגוון עורך.

שימר – הניחי שימר על עצם הלחי, עצם הגבה, גשר האף, הסנטר ומעל השפה העליונה כדי לתת אשליה של שפתיים גדולות יותר.

עיניים:

צללית - מרחי על כל שטח העפעף מייק אפ עם ספוגית או עם האצבע, קחי מברשת צללית קטנה ומהזווית הפנימית עד אמצע העין הניחי צללית בצבע כסף בטפיחות

בזווית החיצונית הניחי צללית בצבע בורדו/סגול וכנסי עם המברשת לשקע העין, עכשיו קחי מברשת נקייה, רחבה ואוורירית יותר והתחילי לטשטש את גבולות הצללית מעלה כך שהצללית תהיה מעושנת ולא בקו חד וישר.

קחי מברשת צללית קטנה ושימי עלייה קצת דבק ריסים, טבלי את המברשת בנצנצים בגוון כסוף והניחי אותם בזווית הפנימית של העין מעל הצללית הכסופה שהנחת (תני לדבק להתייבש מספר דקות ואז תפתחי את העיניים).

מתחת לגבה הניחי צללית לבנה/שמנת מבריקה, כדי לתת מראה מורם לגבה.

לתיחום תחתון, ממש צמוד לקו הריסים הניחי עם מברשת קטנה את הצללית הבורדו. ומעל הניחי צללית בגוון ברונזה וטשטשי אותה כלפי מטה כשבחלק החיצוני של העין נמצא רוב הצבע וככל שמתקדמים לזווית הפנימית הצבע נעלם לאט לאט.

עיפרון עיניים – בקו המים התחתון הניחי עיפרון חום או שחור.

אייליינר – ציירי קו איילייר המתאים לעיניים שלך.

מסקרה – לפני המריחה של המסקרה עגלי את הריסים עם מעגל, עכשיו מרחי שכבה של מסקרה מאריכה או מעבה על הריסים כדי לתת מראה עוצמתי ודרמטי יותר לעיניים.

גבות – סרקי את הגבות עם מסרק גבות וסדרי אותן, הדגישי אותן עם צללית פיגמנט לגבות בגוון שמתאים לך. התחילי מאמצע הגבה כדי שרוב הפיגמנט יהיה שם ומשם המשיכי לסוף הגבה, עםהשאריות שיש לך במברשת הדגישי את החלק הקדמי של הגבה, כדי ליצור לגבה מראה מודגש, מסודר וטבעי ולא משורטט ומצוייר מידי.

 

שפתיים:

שפתון – יש לנו הרבה מאוד דרמה בעיניים לכן נשמור על מראה שפתיים נקיות וטבעיות

בחרי אודם בגוון ניוד/טבעי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה