הפועל ירושלים והפועל קטמון נוצחו, המשחק של בית״ר נורדיה פוצץ



קבוצתו של אלי מחפוד הובילה לאחר 40 שניות אך לא שמרה על היתרון והפסידה 2:1. פרדי דוד נחל הפסד ראשון עם קטמון 3:0 לאשדוד . ליגה ג׳ מרכז: הצהובים הובילו 1:4 לפני ששוער הפועל מצליח רדף אחרי השופט במטרה להכות אותו

המחזור ה-22 של הליגה הלאומית יצא היום(יום שישי) לדרך כשהפועל ירושלים אירחה את הפועל עפולה בטדי, והפועל קטמון יצאה למשחק חוץ באשדוד.

 

הפועל ירושלים של אלי מחפוד הביסה במחזור הקודם 0:4 את בית״ר ת״א/רמלה החזקה, שרק השבוע עלתה לשלב רבע גמר גביע המדינה. היום האדומים פתחו בסערה מול עפולה כשכבר לאחר 40 שניות גיא כהן מצא את הרשת וקבע 1:0 לקבוצה של סאסי. עפולה לחצה על הדוושה, ובדקה ה-42 מוחמד בדארנה השווה את התוצאה ל-1:1 והוריד את הקבוצות למחצית בשיוויון. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה השופט קבע בשריקה מעוררת מחלוקת כדור עונשין לזכות עפולה. יובל שוואט ניגש לבעוט וקבע 2:1 לעפולה ואייל לחמן. הפועל נמצאת עדיין מתחת לקו האדום, במקום ה-14 עם 19 נקודות בלבד. במחזור הבא היא תארח את אשדוד בטדי.

 

הפועל קטמון שמכונה ״הלהיט של הליגה״ הגיעה לאשדוד במומנטום נפלא. פרדי דוד הוליך את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה, כשלמעשה עד היום לא הפסיד משחק אחד. מול המוליכה זה הלך קשה יותר, כשבדקה ה-19 חן עזריאל כבש את הראשון לזכות המארחת. מיקי סירושטיין היה זה שכבש את השני בדקה ה-66, ורועי בקל כבש בדקה ה-73 בדרך ל-3:0 לאשדוד. קטמון במקום ה-6 עם 33 נקודות, ובמחזור הבא היא תשחק מול הפועל פ״ת בחוץ.

 

כבר הרבה זמן מדברים על מקרי האלימות בליגות הנמוכות, אך המצב לא משתפר. היום במסגרת משחק בליגה ג׳ מרכז בין בית״ר נורדיה להפועל מצליח אירע מקרה אלימות נוסף שגרם לפיצוץ המשחק. במצב של 4:1 לנורדיה בדקה ה-67, השופט שלף שני כרטיסים אדומים לחובת שחקני מצליח, לאחר מהומה גדולה על כר הדשא בה השוער ניסה להכות את השופט. המשחק הופסק, וכרגע לא ידוע מה יעלה בגורל המשחק, אך ככל הנראה נורדיה תזכה בניצחון טכני, ואנשי הפועל מצליח המעורבים ייענשו.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה