5 דברים שכל אחת חייבת להבטיח לעצמה לקראת השנה האזרחית החדשה



לנו היהודים יש אחלה עסקה- אנחנו חוגגים פעמיים בשנה את השנה החדשה, כך שבהפרש של כחצי שנה אנחנו יכולים להתאים מחדש, או אולי לרענן את ההבטחות שלנו לשנה הבאה עלינו לטובה. חמישה דברים שיושבים 'בול' בתזמון על השנה האזרחית החדשה

 

הבטחת לעצמך שתיכנסי לכושר- את יודעת מה? לא חייבת להיכנס לכושר שיא, אבל לפחות הגיע הזמן להתחיל לזוז. דווקא ואלי מכיוון שנורא קר בחוץ וזו מעמסה גדולה על הגוף והנפש להתמודד עם מזג האוויר. תחשבי לעצמך כמה תהיי גאה בך ומעבר לזה, יש לך עוד כמה חודשים עד העונה החמה והחשיפה בביקיני בחוף הים. בקיצור- זה הזמן לזוז.

לשנות הרגלי תזונה- כל היום אוכלת פחמימות ומתרצת לעצמך שזה בסדר? נוטה ללבוש הרבה טייצים וגרביונים ואז בכיס מתפלאת שהג'ינס האהוב עליך לא עולה עליך? אל תתני לימים וללילות הקרים לעבוד עליך, בטח לא בישראל. הקיץ תכף מגיע. תאכלי מה שבא לך- רק שאי בתוצאות.

להיכנס לזוגיות- יש קלישאה מטופשת כזו שאומרת שאי אפשר, או קשה יותר למצוא אהבה בקיץ. צאו מזה- אין באמת עונה מועדפת על הרגשות שלכם והבחורות שמציפות את הפייסבוק בתמונות פרובקטיביות שלהן בימי הקיץ- לרוב מפרסמות אותן גם בימי החורף עם כיתוב מטופש כמו "געגועיי לקיץץץץ" או "שבת שלום". בקיצור קפצו למים (או לשלולית).

לטפח את השיער- את לא יכולה להאשים את השמש היוקדת, את הכלור בבריכה או את המלח בים, את גם יכולה להימנע מכל ההחלקות והסלסולים עם מיני חומרים ומכשירים ששורפים את הקרקפת ופשוט לחשוב כובע טוב (אגב כובעים נחשבים ממש 'שיק בחורף). מה גם שאיזה באסה להשקיע שעות ב'פריזורה' ולצאת למבול שהורס הכל בשנייה, נכון? תניחי לראש שלך לנוח. אה ועוד משהו- אם חלמת להסיר שיער בלייזר- הזמן. אם את בקטע של לעשות שעווה ודואגת להסתיר ביום יום- אז בסדר, תאריכי. אבל בבקשה אל תצאי החוצה עם שחי או רגליים שעירות, אפילו שחורף.

לעשות משהו טוב- אם יש לך זמן לעמוד כל היום בצמתים ברחבי העיר ולעזור למבוגרים עם הקניות או לחצות כבישים זה נהדר, אבל אם לא- זה הזמן להתנדב איפשהו. יש לך יותר זמן פנוי ופחות מסיבות ו'ליינים' מאשר בקיץ. קחי כמה שעות ביום אחד ותעשי משהו טוב עבור אחרים בהתנדבות. בטוח תרגישי יותר טוב גם עצמך.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה