סוכל פיגוע דקירה בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים



אתמול (ג') הבחין מאבטח של הרכבת הקלה בצעיר פלסטיני שמתהלך בסמוך לתחנת ההסעה של הרכבת הקלה ברחוב יפו ליד התחנה המרכזית. החשוד עורר את חשדו של המאבטח שבדק אותו והבחין בסכין על גופו, החשוד נעצר

מאבטח של הרכבת הקלה הבחין בצעיר שעורר את חשדו בסמוך לתחנת הרכבת הקלה ברחוב יפו, המאבטח בדק את החשוד והבחין בסכין שהוחבאה בין בגדיו, בסיוע שוטר מג״ב מילואים השתלטו על המחבל, אזקו אותו והעבירו אותו לניידת סיור של תחנת לב הבירה.

בחקירתו הראשונית מסר גירסה שלא הניחה את דעת החוקרים והחשוד הועבר לחקירה במפלג לתפקידים מיוחדים בימ״ר ירושלים.

בחקירתו במפלג לתפקידים מיוחדים, התבצעה בדיקה מעמיקה של גרסתו ובחקירתו הנוספת הודה כי יצא בבוקר מביתו, והחליט לבצע פיגוע דקירה. המחבל לקח סכין גדולה מביתו, יצא למקום עבודתו במערב העיר, ירד באזור התחנה המרכזית והחל לחפש אחר קורבן.

מאבטח הרכבת הקלה בעירנותו הרבה הבחין במחבל שהתנהגותו עוררה את חשדו, במקצועיות וללא היסוס ניגש לבדוק אותו ובסיוע שוטר מג״ב מילואים מנעו פיגוע דקירה ופגיעה בחיי חפים מפשע.

החשוד, פלסטיני כבן 19 תושב העיר העתיקה, הובא היום (ד') לבית משפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך ב - 5 ימים. מהמשטרה נמסר כי חקירתו נמשכת.

מפקד המחוז ניצב משה (צ׳יקו) אדרי שיבח את עירנות מאבטח הרכבת הקלה ופעילותו יחד עם שוטר מג״ב מילואים וציין כי ״עירנותו של המאבטח שפעל במקצועיות, ללא היסוס ובאומץ יחד עם שוטר מג״ב מילואים, סיכלו פגיעה בחפים מפשע. השניים פעלו כמצופה מהם  וראויים לכל הערכה״.

תמונה: דובר חטיבת המשטרה  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה