כוכב מכבי תל אביב בכדורסל, יוגב אוחיון בגמר ליגות בנימין 2015



אירוע גמר ליגות בנימין בכדורגל ובכדורסל,בהפקת מחלקת הספורט בנימין, שנערך אמש (ג') בכפר האורנים הוקדש השנה לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל שנרצח לפני מספר חודשים בפיגוע ירי בסמוך לשבות רחל בבנימין. מלאכי,שהיה מהשחקנים הבולטים של ליגת הכדורסל של בנימין ושיחק בנבחרת כוכב השחר, נרצח כשהיה בחזרתו ממשחק כדורסל במסגרת ליגת בנימין.

ליגות בנימין הפכו למסורת בת מספר שנים ומתקיימות בעשרות יישובים במטה בנימין בתקופת האביב והקיץ.  השנה, מועצה אזורית מטה בנימין בנימין ומתנ"ס בנימין החליטו לייחד את אירוע הגמרים של הליגות לזכרו של מלאכי שהיהחובב ספורטמושבע.

מאות צופים הגיעו לחזות במשחקי הגמר של הליגות באולם המרכזי בכפר האורנים ,כאשר רגע השיא של הערב כולו היה טקס מרגש במיוחד שנערך לפני תחילת המשחקים בהשתתפות בני משפחת רוזנפלד וכוכב מכבי תל אביב בכדורסל,יוגב אוחיון.

אוחיון, שנחת רק ערב קודם לכן ממסעה של מכבי תל אביב בארה"ב,נעתר לבקשת המארגנים להגיע ולכבד את הטקס בנוכחותו לאחר ששמע  כי מלאכי ז"ל היה אוהד נלהב של מכבי תל אביב ואוחיון היה אחד השחקנים האהובים עליו.

בתחילת הטקס, ערכו אליעזר רוזנפלד אביו של מלאכי ז"ל מלווה ביוגב אוחיון, מעוז ביגון, מנכ"ל המועצה  ויעל כהן, מנהלת מתנ"ס בנימין ,סבב לחיצות ידיים לשחקני ארבע הקבוצות שעלו לגמרים של ליגות הכדורגל והכדורסל.

בשלב הנאומים ריגש אליעזר רוזנפלד את כל הנוכחים באולם כשסיפר את סיפור חייו של בנו מלאכי,על הערכים החברתיים שהנחו אותו לכל אורך הדרך,אהבתו הגדולה לספורט ועל הנחמה הגדולה שלו על כך, ששיחק בצוותא עם מלאכי בארבע שנים האחרונות בקבוצת כוכב השחר.

הרגע המיוחד ביותר בטקס היה כאשר יוגב אוחיון העניק לאליעזר רוזנפלד ולאשתו שרה את גופיית המשחק של בנו מלאכי למזכרת וגרם לפרץ רגשות בקרב בני משפחת רוזנפלד וכל הקהל באולם. אליעזר אף הקדיש לבנו שיר אותו הם שרו ביחד בשבת האחרונה לפני הירצחו.

והיו גם אלופים, בגמר הכדורסל זכתה נבחרת חשמונאים לאחר שגברה בגמר על נבחרת עלי. במקום השלישי זכתה נבחרת כוכב השחר בשורותיה שיחקו יאיר הופר ושי מימון אשר נפצעו בינוני בפיגוע והפגינו נחישות מדהימה כאשר חזרו לשחק על אף פציעותיהם.

בכדורגל זכתה באליפות הנבחרת של כפר אדומים שניצחה בגמר את הנבחרת של עפרה.

יוגב אוחיון אמר בטקס:" אני שמח שיש לי את הזכות להיות באירוע מרגש ומיוחד  לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל .הגעתי לחזק את משפחת רוזנפלד ויצאתי מחוזק.הסיפור של משפחת רוזנפלד מכניס את כולנו לפרופורציות האמיתיות של החיים. העוצמות של משפחת רוזנפלד הן פשוט יוצאות דופן,הם מקרינים המון חוסן ואופטימיות להמשך הדרך.במיוחד לאור האירועים שאנו עוברים במדינה בתקופה האחרונה,לא משנה איזה קבוצה אתם אוהדים,אם אתם צהובים,אדומים או לבנים רק ביחד ננצח ונעבור את התקופה הזאת על הצד הטובה ביותר.רק דרך אחדות אמיתית בין כולנו. "

 מעוז ביגון מנכ"ל מועצת בנימין :"  לאחר תקופה לא פשוטה עם אירועים קשים מאוד ברחבי המועצה אנו חפצי חיים טובים. חיים של תרבות וחינוך חיים של ספורט ולא רק רוצים בכך אלא אף פועלים כך למען תושבינו . גולת הכותרת של המועצה אשר משתפת גם את המבוגרים בינינו הן  ליגות הכדורגל והכדורסל במועצת בנימין. ערב זה מהווה סיום וגמר של ליגת הכדורסל והכדורגל בה התקיימו משחקים רבים לאורך כמה חודשים ואנו גאים על השתתפותם של התושבים והישובים בפעילות איכותית זו. במעלה הדרך של הליגה ספגנו אבידה קשה. מלאכי רוזנפלד הי"ד נרצח בדרכו חזרה ממשחק כדורסל ועל כן בחרנו להנציח את הליגה על שמו  ואנו מקווים להמשיך מורשת זו לאורך שנים.רוחו של מלאכי הי"ד של חברות וערבות הדדית וסיוע לזולת במהלך חייו הקצרים מהווים אבן דרך משמעותית אותה נרצה להנחיל לתושבינו.הספורט אינו רק דרך חיים להיטיב את בריאותינו . בספורט מתקבלים ערכים נוספים כמו עזרה לזולת,  ערבות הדדית ועוד.

אליעזר רוזנפלד סיכם את האירוע : היה ערב עוצמתי ובלתי נשכח,שריגש את כולנו.אחרי אירוע שכזה,עין אחת כואבת ועין שנייה שמחה ומתרגשת לראות שממשיכים הלאה וצועדים קדימה עם הרבה אופטימיות ונחישות .הספורט הוכיח שאפשר להגיע דרכו להישגים חברתיים ענקיים בדיוק כמו שהאמין מלאכי. הספורט מחבר בין אנשים ויוצר בניהם חברות עמוקה ומיוחדת. היתה לי  הזכות לשחק לצד מלאכי בארבע השנים האחרונות והמסר שלי להורים הוא לנצל את הזכות הזו  לשחק ביחד עם הילדים שלכם בכל גיל.התרגשנו מאוד מהמחווה של יוגב אוחיון שהגיע לכבד אותנו למרות שהוא רק חזר מארה"ב וזה מעיד על האישיות המיוחדת שלו.מלאכי אהד את מכבי תל אביב ואהב את סגנון המשחק של יוגב אוחיון כך שהחיבור עם יוגב באירוע היה בעל משמעות מיוחדת עבורנו. "     

צילום : תומר זקן 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה