בשעה טובה: בית״ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל כפ״ס



ניצחון ראשון לירושלמים העונה, צעירי, רואדה, ורואקביצה כבשו ראשונים, רז כהן צימק. האוהדים קראו לסלובודאן דראפיץ׳ להתפטר. ליגה לאומית: הפסד לקטמון

בית״ר ירושלים פגשה הערב(יום ב׳) את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל בכדורגל. הירושלמים הפסידו במחזור הקודם לעולה חדשה אחרת, בני יהודה, ולפני כן סיימו את שלושת משחקיהם בתוצאות תיקו. בהרכב הירושלמים אפשר היה למצוא בהופעת בכורה את אלעד גבאי, שהחליף את תומר ירוחם בעמדת המגן הימני, וגם את רואקביצה, שפתח על חשבונו של לידור כהן. מי שחזר להרכב הוא הבלם חסוס רואדה. למרות חרם האוהדים, פקדו את היציעים כ-5,500 צופים.

 

מהלך המשחק: בית״ר כבשה כבר לאחר 3 דקות. אצילי הגביה כדור מצויין מצד שמאל לעברו של רואקביצה, שהוריד יפה לצעירי, והקשר בעט פנימה. 1:0 לבית״ר. קליימן במחצית ראשונה נהדרת, עצר מקרוב בעיטה של קהינדה בדקה ה-13. השער השני של הירושלמים נכבש בדקה ה-29, כאשר אצילי שוב הגביה לרחבה, והפעם בתפקיד המבשל היה דובב גבאי שהוריד לרואדה, והבלם נעץ את השני. 2:0 לירושלים. כשר דקות עברו והצהובים כבשו את השלישי, הפעם היה זה רואקביצה הכובש, מבישול של אצילי. 3:0 לירושלים במחצית. המחצית השניה הייתה מנומנמת יותר. ההזדמנות הקורצת ביותר של בית״ר לכבוש את הרביעי הגיעה בדקה ה-73, אז רואדה עלה לנגוח כדור קרן, אך לא מצא את המסגרת. בדקה ה-79 רז כהן צימק לאחר שהשתלט על ריבאונד מהדיפה של קליימן ובעט פנימה. 3:1 לבית״ר, והשער הזה, עם עוד כמה חילופים שלא מצאו חן בעיני הקהל הצהוב, גרמו לו לקרוא לדראפיץ׳ להניח את המפתחות. 3:1 לבית״ר בסיום המשחק.

 

בזכות הניצחון בית״ר עלתה למקום העשירי, עם 6 נקודות במאזנה. במחזור הבא היא תצא למשחק חוץ קשה מול בני סכנין.

 

עוד קבוצה ירושלמית ששיחקה היום היא הפועל קטמון, שיצאה למשחק חוץ מול בני לוד במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הלאומית, והפסידה 1:0. דייגו אדריאן קבע את תוצאת המשחק עם פנדל בדקה ה-69. בעקבות ההפסד קטמון מדורגת במקום ה-10, עם 6 נקודות. במחזור הבא תארח קטמון את עירוני קריית גת בטדי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה