חברת אופנה אהובה מגיעה לפשיטת רגל וטרנד שהגיע אלינו היישר מהסבנטיז לכל תצוגות האופנה הגדולות. עידכונים מהשטח

איפה אני? קמה בשעה 8:00 בבוקר ולא מזהה את המיטה. המצעים הלבנים בחדר שלי מעולם לא היו בוהקים יותר והכריות החדשות שאמא קנתה לי ודאגה להחליף אותן היו קשות במיוחד כי זאת הפעם הראשונה שמישהו ישן עליהן.אני בבית שלי. שבוע במילאנו טשטש אותי לחלוטין, טיסות שמתחילות באמצע הלילה נגמרות בכאבי ראש, שכחה, עייפות מצטברת וחוסר יכולת לעשות כלום מלבד לישון (שאגב זה התחביב הנבחר שלי).

קמה מהמיטה הלבנה שלי, מצחצחת שיניים ומריצה לעצמי בראש את כל הימים האחרונים כמו בסרט מהסוף להתחלה. נסיעה ארוכה של עבודה, אופנה וטרנדים, עם הרבה תוכן, מזג אוויר לא יציב (שמש, גשם ולפעמים שניהם יחד) והרבה ריצות ממקום למקום. 

"חייבים להספיק הכל בחמישה ימים" - זאת מנטרת הנסיעה שלי, שעם הזמן דועכת ודועכת. ושוב, אני מוצאת את עצמי אחרי נסיעות כאלה שוכחת שהן היו, חושבת שחלמתי חלום, ובסופו של יום מבינה שאין מה לעשות, החיים עוברים מהר יותר משחשבתי.
בלי למצמץ, אני בת 25 בעוד חודש וחצי, עם קמט אחד על המצח ושערה לבנה שאסור לי לתלוש. 
עידכונים אופנתיים מהשטח:
מכנסיים רחבים לארון!

עכשיו זה כבר רשמי - טרנד המכנסיים הרחבים עד לגובה הברך שהגיע אלינו היישר מהסבנטיז הפכו להיות הדבר הכי אין ומדובר בעולם האופנה. ולא, הם לא הולכים להיעלם בקרוב.

אז איך נלבש אותן ועדיין נראה נשיות? 

יש דרכים רבות ללבוש את הטרנד בצורה חכמה, הכל תלוי כמובן במה אנחנו רוצות לשדר לעולם. אם נרצה לקחת את הטרנד למקום קז'ואל יותר, ניתן ללכת עם המכנסיים הרחבים בשילוב טופ בטן קטן וצמוד או אפילו חולצה נשפכת עם כתף שמוטה שכמובן נכנסת לתוך המכנס. אם נרצה ללכת על הלוק המחוייט יותר, חולצה מכופתרת צמודה, או חולצת קשירה תפתור לנו את הלוק. חשוב להקפיד על נעלי עקב שיתנו לנו גובה.

לוק קז'ואל או לוק מחוייט בשילוב עם עקבים גבוהים והלוק יראה מדהים!

סופה של חברה אהובה
בסוף השבוע האחרון הבשורה המרה הגיעה, רשת אמריקן אפרל על סף פשיטת רגל. אותה החברה האהובה עלי הודיעה השבוע שבשל הידרדרות במצבה הכלכלי והעסקי, ייתכן ובקרוב תצטרך להכריז על פשיטת רגל. החברה הגדולה מחזיקה למעלה מ-250 סניפים ברחבי העולם וחנות אחת בדיזנגוף סנטר בתל אביב. אמריקן אפרל ירדה בתקופה האחרונה בהכנסותיה ומניות החברה צנחו כבר ב-87%. נציגי החברה דיווחו שהירידה בהכנסותיהן לצד חוב הענק שתצטרך החברה להחזיר בקרוב, ימנעו ממנה ככל הנראה את המשך הפעילות כבר בשנה הקרובה. 
בינתיים עד לפשיטת הרגל מקווה שנוכל להמשיך ולקנות מהחברה האהובה ובכך להגדיל את רווחייה כמה שניתן.

שיהיה לכולן שבוע עמוס באופנה וחדשות טובות.
נשיקות,
ברנדה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה