הבית בירושלים, בית דיור מוגן לבני הגיל השלישי מרשת מגדלי הים התיכון הממוקם בשכונת ארנונה בירושלים, אירח ביום רביעי האחרון את המופע המצליח "נפגשנו" עם אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק חברי להקת כוורת

המופע התקיים בערב חגיגי שערכה רשת מגדלי הים התיכון לדיירי הבית, למכובדים ירושלמים ואורחים. קרוב ל-300 איש נכחו במופע שנערך ברחבת הכניסה המפוארת של הבית ובאווירה ירושלמית קסומה. 

שמיר את אולארצ'יק הקפיצו את הקהל הירושלמי עם כל הלהיטים הגדולים של להקת כוורת כמו "יו-יה", "המגפיים של ברוך","הורה היאחזות", בשילוב מיטב הלהיטים של כל אחד מהם כמו "רוקד לכל הבנות", "הולכת בדרכים, "ערב של יום בהיר, "בואי נתחבק", "בא לשכונה בחור חדש" ועוד. המופע שטיפס לאנרגיות מדהימות הרים את מאות האורחים שרקדו ופיזזו במעגלים עד לסיומו.

את הערב, פתח מנכ"ל הבית בירושלים יואב וויס שנתן סריקה מקיפה על הבית בירושלים ובישר על פתיחתו של מרכז הספורט והספא החדש בבית. וויס אף ניצל את המעמד החגיגי לברך את אחת הדיירות שנכנסה לראשונה להתגורר בבית בירושלים ממש באותו ערב.  

סגן ראש העיר ירושלים, מאיר תורג'מן, שהתפעל מיופיו וייחודו של מבנה הבית, בירך את רשת מגדלי הים התיכון עם כניסתה לירושלים, ואמר "כי עיריית ירושלים שמה לה למטרה עליונה לדאוג ולקדם את אוכלוסיית הגיל השלישי בעיר ובתור ירושלמי שורשי הוא מתרגש על פתיחת בית דיור מוגן בסטנדרט איכותי גבוה במיוחד בסמוך לשכונה בה הוא גדל".

מנכ"ל הרשת, דורון ארנון אמר כי "רשת מגדלי הים התיכון לא הייתה שלמה ללא בית בירושלים וכי הוא שמח במיוחד על פתיחת הבית בעיר הבירה". ארנון הוסיף כי "החיבור לעיר ירושלים היה טבעי לחלוטין וכי אין לו ספק שההצלחה של רשת מגדלי הים התיכון בארץ תימשך גם בירושלים".

במהלך ההופעה צחקו בניהם אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק מעל הבמה, על העובדה שהם אוטוטו בגיל המתאים להיכנס לבית דיור מוגן וכבר הערב הם יכולים לסגור על דירה בבית בירושלים.כמו כן הם דיברו על כך כי הם היו שמחים להישאר בירושלים בלילות בעיקר בגלל מזג האוויר הקריר שלטענתם הוא יותר טוב בהרבה מהרבה מזגנים בתל אביב בקיץ הנוכחי.

בין הנוכחים בקהל היה ניתן למצוא את שולה ברקת אימו של ניר ברקת ראש העיר ירושלים שלא היה יכול להגיע עקב נסיעה לחו"ל.ברקת האימא,גילתה בקיאות רבה בכל מילות השירים של כוורת,אולארצ'יק ושמיר  ואף רקדה עם הנוכחים על רקע הלהיטים  המקפיצים.

 נוכחים נוספים שהגיעו לערב בבית בירושלים:מנכ"ל רשת מגדלי הים התיכון דורון ארנון,סמנכ"לי הרשת אופיר רוזנבוים ותומר רוזנברג,מנכ"ל הבית בירושלים יואב וויס,סגן ראש העיר מאיר תורג'מן, חברת המועצה יעל ענתבי, יועצת ראש העיר לאזרחים ותיקים יהודית זבדיצקי,מזכיר העירייה עידו רוזנברג, דוברו של ניר ברקת,אביתר אלעד, יהודה בן יוסף, שרון חסיד, מחברת אחים חסיד, יוסי שכטר, מנכ"ל ארגון הקבלנים ירושלים, גד כהנא, מנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון, איש העסקים עובד לוי ועוד.

הבית בירושלים, ממוקם ברחוב דניאל ינובסקי 4 בשכונת ארנונה ובסמוך לטיילת ארמון הנציב. הבית בירושלים כולל 116 יחידות דיור איכותיות ( הנמצאות בעיצומו של שלב שיווקן )  ומציע מגוון דירות מעוצבות בנות 2, 3 ו-4 חדרים, בעלות מפרט טכני עשיר, רמת גימור גבוהה והתאמה אידיאלית לנוחיות הדיירים בני הגיל השלישי. הבית בירושלים, מספק חווית מגורים וקשת רחבה של שירותים, מתקנים, פעילויות, חיי חברה ושירותים רפואיים. בבית קיים חיבור הדוק בין סביבה אלגנטית ומוקפדת ובין אווירה חמימה ,ביתית ועוטפת. המיקום המושלם של הבית בירושלים, מאפשר לדייריו ליהנות מניהול חיים עצמאיים וממגוון אפשרויות בילוי, תרבות ופנאי בכל שעות היום.

צילום: יח"צ

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה