שוב תקיפה בטיילת ארמון הנציב



צעירה בת 18 הותקפה הלילה (ה') בטיילת ארמון הנציב שבעיר, הצעירה שסיימה לעבוד באולם השמחות הסמוך באה לעצור מונית חזרה הביתה והותקפה לטענתה, על ידי שני פלסטינים שניסו לגנוב לה את התיק

ד' (שם בדוי) סיימה לעבוד בשעת לילה מאוחרת כמלצרית באולם השמחות ליד הטיילת שבארמון הנציב. היא שבאה לחזור הביתה התקדמה לכיוון הטיילת במטרה לעצור מונית. בדרך נתקלה בשני צעירים שלטענתה, תקפו אותה וניסו לגנוב לה את התיק והפלאפון שברשותה. השניים תקפו את הצעירה, בעטו בה עד שלבסוף לקחו לה את הפלאפון. ד' הצליחה להימלט ורצה לכיוון הכביש, שם עצרה מכונית וניידת מג"ב שבדיוק עברה במקום. לוחמי המג"ב וניידת שמטרה שהגיעו למקום ביצעו סריקות אך טרם נמצאו התוקפים. 

יפה, אמא של הנערה אמרה היום לאתר 'ירושלים נט': "איפה הביטחון של האנשים שמסתובבים שם, רק השבוע שמענו על חולייה שנעצרה ולמרות זאת אין תחשות ביטחון והמצב ממשיך כהרגלו. הבת שלי ממש חוותה טראומה וזה לא תקין שאנחנו נצטרך לפחד להסתובב ככה במדינה שלנו".

כזכור, ביום שלישי השבוע, הותר לפרסום כי בלשי וחוקרי ימ"ר ירושלים עצרו 7 חשודים תושבי אבו תור, מהם 3 קטינים, בתקיפה של יהודים באזור טיילת ארמון הנציב.

מפקד מחוז ירושלים ניצב משה (צ'יקו) אדרי הטיל את החקירה על היחידה המרכזית, במקביל לפעילות גלויה וסמויה במסגרתה נאסף מודיעין שהוביל למעצר החשודים.

מפקד המחוז התייחס למעצר וטען  "מדובר באירועי תקיפה חמורים כלפי אזרחים שביקשו לבלות. הפעילות המקצועית והנחושה של ימ"ר ירושלים בשילוב כוחות מבצעיים של יחידות המחוז ומג"ב ירושלים הובילה למעצרם המהיר של החשודים. אנו נמשיך לפעול ללא פשרות אל מול כל נסיון לפגוע בשלום הציבור ובטחונו ונפעל למיצוי מלוא הדין עם התוקפים".

באשר לתקיפה בארמון הנציב נמסר מהמשטרה בתגובה כי "בסריקות במהלך הלילה טרם אותרו החשודים, אך נעשית פעילות מודיעינית בנושא לאיתור החשודים ומיצוי הדין". 


תמונה: ארמון הנציב, מרים אלסטר באדיבות flash 90 .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה