נעצרו שלושה חשודים בסחר ויבוא סמים



חוקרי ובלשי היחידה המרכזית בירושלים בשיתוף עם משטרת קולומביה ונציג משטרת ישראל בקולומביה עצרו 3 חשודים (2 יהודים וקולומביאני) החשודים בסחר ויבוא סמים מסוג קוקאין

היום (ב') הותר לפרסום כי בתום חקירה מורכבת של שוטרי ימ"ר ירושלים שהחלה בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל בימ"ר ירושלים לפיו בלדר קולומביאני כבן 70 צפוי להגיע לארץ כשברשותו סם מסוג קוקאין אותו בלע טרם טיסתו ארצה, נערכו בלשי הימ"ר לפעילות בנושא.

עם נחיתתו בארץ, נסע החשוד לבית מלון במרכז ת"א, שם 'פלט' את הסמים  ונעצר ע"י בלשי הימ"ר ב- 14.7.15 כשברשותו כחצי ק"ג סם מסוג קוקאין נוזלי שהיה ארוז בשקיות ניילון בחלוקה למנות , שוויו המוערך של הסם כמיליון ש"ח.

בחקירתו סיפר החשוד, קולומביאני כבן 70, כי ביצע את העברת הסמים ארצה עקב איומים לפגיעה בבני משפחתו. עוד טען כי בלדרי הסמים בארץ אליהם אמור להעביר את הסמים מחפשים אותו וכל העת מתכתבים עמו באמצעות הוואטסאפ בדרישה לקבוע מועד לקבלת הסמים.

מתוך כוונה להגיע למקבלי הסמים בארץ, בהוראת חוקרי הימ"ר, נענה החשוד לפניית הבלדרים בארץ שיצרו עימו קשר, קבעו להיפגש בחיפה ואף שלחו לו באמצעות בנק הדואר כסף עבור הנסיעה. בלשי ימ"ר ירושלים , שהתלוו לחשוד לחיפה, עצרו ביום חמישי בלילה 17.7.15  את הבלדר שהמתין לו בארץ, יהודי כבן 51  תושב חיפה, המוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים, שסרב לשתף פעולה עם החוקרים.

כמו כן נעצר מעורב נוסף, ישראלי כבן 69 תושב חיפה אף הוא ,החשוד במעורבות בסחר בסמים בארץ.

מעצרם של החשודים הוארך ע"י בית משפט השלום בירושלים בפעם השלישית, בו נקבע כי מעצרם של שניים מהחשודים (בהם הבלדר הקולומביאני) הוארך עד ל -29.7, ומעצרו של חשוד נוסף הוארך עד 30.7.15.

 

תמונה: באדיבות חטיבת דובר המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה