עונשים כבדים לאוהדי בית"ר שהתפרעו בבלגיה



שניים עשר אוהדים הורחקו מהמגרשים, אחד מהם לשתי עונות, ועוד תשעה לעונה אחת

אוהדי בית"ר ירושלים שהתפרעו בבלגיה לפני שבוע, הורחקו היום מהמגרשים לתקופות שונות. לאחר שאחד האוהדים הורחק מוקדם יותר השבוע, בית משפט השלום קבע שמקומם של עוד שניים עשר מעורבים אינו במגרשי הכדורגל.
 
השופט קבע בהחלטתו כי ״חומר חקירה זה מלמד כי המשיבים נהגו, לכאורה, באופן שיש בו להקים חשש סביר כי הימצאותם במגרשי הספורט עשויה להביא להפרת הסדר הציבורי ולהפיכתו של ספורט מהנה ל׳מלחמה׳ חסרת טעם וחסרת פשר, אשר עשויים להיות בה נפגעים לא מעטים״.

 
עוד הוסיף ״שמעתי ברוב קשב את טענותיו שובות הלב של ב״כ המשיבים, עוה״ד א. שמאי, לפיהן הכנסת אבוקות למגרש כדורגל באירופה הינה תופעה מוכרת וחוקית, ועל כן לא ניתן ולא ראוי לקבוע כי התנהגות זו מהווה יסוד לחשש כי המשיבים ינהגו כך אף בעתיד. טענה זו דינה להדחות״.
 
״חבל שלא ניתן לחובבי כדורגל לצפות באירוע ספורטיבי מהנה עם ילדיהם, מבלי להיות מעורב באירועים אשר בינם ובין אהדה לקבוצת כדורגל בעלת היסטוריה ספורטיבית מפוארת אין ולא כלום״.
 
כבוד השופט הרחיק: אוהד אחד לתקופה של 2 עונות עד לסיום עונת הכדורגל 2016/17 מכל משחקי הכדורגל בכל המפעלים, לרבות אימוני הקבוצות, משחקי גביע, טורנירים וכד׳.
 
9 אוהדים עד לסוף עונת הכדורגל 2015/2016, מכל משחקי הכדורגל בכל המפעלים, לרבות אימוני הקבוצות, משחקי גביע, טורנירים וכד׳.
 
אוהד אחד עד ליום 10.1.16 - מכל משחקי הכדורגל בכל המפעלים, לרבות אימוני הקבוצות, משחקי גביע, טורנירים וכד׳.
 
אוהד אחד למשך 90 ימים - מכל משחקי הכדורגל בכל המפעלים, לרבות אימוני הקבוצות, משחקי גביע, טורנירים וכד׳.
 
בנוסף קבע כי כל המורחקים יתייצבו בתחנת המשטרה הסמוכה למקום מגוריהם, ויחתמו בפני היומנאי כעדות על התייצבותם, בכל עת בו ייתקיים משחק של קבוצת בית״ר ירושלים בתקופת ההרחקה.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה