נעצר קבלן בניין מאזור ירושלים שחשוד בהעלמת הכנסות של מיליוני שקלים



יעקב תמייב (46), תושב רימונים, הנדסאי בניין בהכשרתו, נעצר בחשד כי ניסה לשבש חקירה על ידי הדחת שותפו לעסק למסור עדות שקר בפני חוקרי רשות המסים, בנוגע לחקירה המתנהלת בעניינו החל מחודש מרץ, בחשד להעלמת הכנסות של מיליוני ש"ח

תמייב, שעוסק בעיקר בהוצאת רישיונות בנייה וקבלנות בניין, נעצר לראשונה בראשית חודש מרץ על ידי חוקרי מס הכנסה ירושלים והדרום, בחשד כי לא הוציא חשבוניות על כל הכנסותיו מעסקי הבנייה בהם הוא עוסק החל משנת 2009. על פי החשד, תמייב בנה כ-40 מרפסות בשנה, כאשר על כל מרפסת שולמה תמורה של למעלה מ-40,000 ש"ח. בחקירתו קשר עצמו תמייב לחשדות ואף הודה כי העלים הכנסות של למעלה מ-2 מיליון ש"ח. לאחר המעצר שוחרר החשוד ב-11.3.15 בתנאים מגבילים שאחד מהם היה איסור יצירת קשר עם מעורבים בחקירה.

כאמור, ביום שני נעצר תמייב בחשד כי בסמוך לשחרורו ממעצר בתנאים מגבילים, יצר קשר עם שותפו לעסק במטרה לתאם גרסאות ולשבש מהלכי משפט. כמו כן, במהלך הדיון היום עלה חשד נוסף בנוגע לכך שהחשוד הפיץ חשבוניות פיקטיביות. בעקבות חשדות אלה, החליטה כב' שופטת בית משפט השלום בירושלים, ג'ויה סקפה שפירא, על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום שישי 10.7.15.

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה