חופשה עם ערך מוסף



במהלך חודשי הקיץ, ייקחו מאות בני נוער חלק בקורסים של מד"א ברחבי הארץ כחלק מסדרה של הכשרות על מנת להמשיך ולתרום למשימת הצלת החיים של הארגון

עם תחילת חופשת הקיץ, מוצאים עצמם בני נוער רבים בחיפוש מתמיד אחר פעילות אשר תמלא את הזמן הרב שהתפנה במהלך היום. רבים מהם יוצאים להסתובב ברחובות, הולכים לים או מוצאים דרכים אחרת "לשרוף" את הזמן.

אולם בני נוער רבים יודעים שגם בקיץ הפעילות של מד"א, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל לא מפסיקה, ואף יותר מכך- הזמן הפנוי מהווה עבורם אפשרות מעולה לעבור הכשרות וקורסים שיועברו ע"י מדריכי הנוער של מד"א בכל רחבי הארץ שם יוכשרו קרוב ל- 1,000 בני נוער בהגשת עזרה ראשונה בהיקף של 60 שעות. בנוסף למתנדבים החדשים שיצטרפו בתום ההכשרה לשורות מד"א יעשירו מאות מתנדבי נוער מד"א הפעילים את הכשרתם בטיפול באירועים רבי נפגעים, יעברו השתלמויות מתקדמות על מנת לסייע לפאראמדיקים של מד"א בטיפול הרפואי בניידות הטיפול נמרץ.

מאות ממתנדבי הנוער של מד"א יעברו קורס מדריכים בחופשת הקיץ על מנת שיוכלו להדריך בשנה הקרובה את דור העתיד של נוער מד"א.

רותם אליהו, מתנדבת במד"א ומדריכת קורס מגישי עזרה ראשונה בקרית אונו: "אני מתנדבת במד"א כ-3 שנים. ההדרכה היא מאוד מספקת והחניכים מבינים שזה משהו משמעותי. הם מדהימים ועכשיו קוצרים את כל הפירות שלהם שזה הכי מרגש בעולם. חניכי הקורס הקודם שהדרכתי עולים כבר לאמבולנסים ומצילים חיים, וחלקם אף יהפכו למדריכים בעצמם וימשיכו את המסורת. בנוסף הנוער הזה כבר משתתף בפעילויות הומניטאריות".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "מתנדבי הנוער של מד"א ממשיכים להוכיח שהם חוד החנית של החברה הישראלית. אין זה דבר מובן מאליו שבמקום לנצל את החופש הגדול לבילוי, הנוער האיכותי הזה בוחר לנצל את זמנו על מנת להציל חיים. אין לי ספק כי רבים מהם ימשיכו להתנדב עוד שנים רבות בארגוננו ולתרום באופן משמעותי למשימותיו".

 

תמונה: באדיבות דוברות מד"א  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה