הפנינג לילדי ירושלים לרגל חנוכת בית החולים וילף לילדים בשערי צדק



רחבת הכניסה לבית החולים שערי צדק, נצבעה הבוקר (ו') בצבעים של אושר ושמחה, כ3000 משפחות הגיעו לבית החולים לחגוג את הפתיחה של בית החולים וילף לילדים בהפנינג צבעוני במיוחד

בימים אלה עוברות כל מחלקות הילדים בשערי צדק, המרפאות והמכונים למשכנן החדש והמודרני- "בית החולים וילף לילדים" , שייתן מענה, תחת קורת גג אחת, לכל תחומי רפואת הילדים. לרגל זאת, ילדי ירושלים חגגו היום את הפתיחה בהפנינג חגיגי, הכולל מופעים, פעילות אתגר, סדנאות והרבה שמחה בית החולים לילדים הוא בי"ח חדיש, העומד בקדמת הרפואה ומציב סטנדרט חדש ברפואת ילדים. הוא תוכנן בקפידה רבה, תוך שמירה על התקנים המחמירים ביותר לבטיחות הילד ולשלומו, תנאי אשפוז וטפול מן המתקדמים למטופלים הצעירים ועיצוב יוצא דופן, צבעוני ומרשים מעולם הילד.

רפואת הילדים בשערי צדק היא מהטובות בארץ, עם מומחים מובילים בהתמחויות השונות ומשלבת איכות ומסירות.  כשני שליש מילדי ירושלים מעדיפים מטופלים במסגרת בית החולים.

פרופסור יהונתן הלוי, מנכ"ל בית החולים שערי צדק אמר היום "אני חייב לומר שאני נרגש, לא חשבתי שאי פעם הרחבה הגדולה של הכניסה לבית החולים ואתרים שונים בבית החולים ימלאו בילדים. זה ממש הפסוק שרחובות ירושלים ימלאו בילדים והם נהיננים פה בצורה בלתי רגילה, ואני מאחל להם שלמרות שבית החולים לילדים שפתחנו בימים אלה, הוא המפואר והידידותי ביותר לילדים ואני מאחל לכולנו שלעולם ועד יהיו כאן חגיגיות ולעולם לא יזדקקו לבית החולים". 

"חיפשנו את הדרך הטובה ביותר לבשר לילדי ירושלים ולהוריהם על פתיחת בית החולים החדש" אומר פרופ' יחיאל שלזינגר, המנהל הרפואי של בית החולים וילף לילדים. "במקום להשקיע בפרסום יקר החלטנו, כדרכנו, להשקיע בטובת הילדים. המסיבה המתוכננת ליום שישי, החלה היום (ו') בבוקר, אליה הגיעו כ3000 משפחות עם ילדיהם שנהיננו מכל רגע. 

הפניניג הילדים כלל הצגות ילדים (פטר והזאב בהפקת האקדמיה למוסיקה); מופע מוסיקלי של האמן חן צימבליסטה; פארק חבלים הכולל אומגה, קיר טיפוס, מתנפחים, מעגל מתופפים ועוד; סדנאות הפעלה ויצירה, ליצנים, מוסיקה ועוד. התמונות מדברות בעד עצמן בכל הנוגע להנאת הילדים במהלך ההפנינג. 

מסייע בהפקת האירוע ארגון "תקוה ומרפא" וגופים רבים אחרים נרתמו ומסייעים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה