בית"ר ירושלים הוגרלה מול אודרבסי שימקאנט הקזחית בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופאית



המשחק הראשון יתקיים ב-2.7 בקזחסטן. המשחק השני ייערך ב-9.7 בארץ. דראפיץ': "הגרלה קשה מאוד". הבלם דניאל אסקלינג חתם לעונה אחת בשורות הצהובים

בית"ר ירושלים תשחק מול אודרבסקי הקזחית, כך נקבע היום(יום ב') בהגרלת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופאית. המשחק הראשון ייערך בתאריך ה-2.7 בקזחסטן, והגומלין ייערך כאן בארץ(עוד לא ידוע אם באצטדיון טדי) שבוע לאחר מכן, בתשעה ביולי.
מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ התייחס לתוצאות ההגרלה:
״זו הגרלה קשה מאוד, זה שהקבוצה ממדינה רחוקה ומדובר עבורנו בקבוצה אנונימית, רק הופך את כל העניין לקשה אף יותר. הם נמצאים כרגע באמצע העונה, זו קבוצה בה יש 8 שחקנים זרים טובים. צריך להזכיר לכולם שמכבי חיפה והפועל תל אביב שיחקו מול קבוצות קזאחיות והתקשו מאוד.  אנחנו מצידנו מתחילים ברגע זה ללקט מידע על הקבוצה והמדינה, על מנת שנגיע מוכנים ביותר ובכדי שנעביר את ההכרעה משני המשחקים לאצטדיון טדי״.

בתוך כך, הבלם דניאל אסקלינג שנבחן בקבוצה, חתם היום לעונה אחת בשורות המועדון, והוא מצטרף ללירוי צעירי, נס זמיר, אורי מגבו, ודובב גבאי שהצטרפו לקבוצה.
היום בחצות, הקבוצה כבר צריכה להעביר לאופ"א את רשימת השחקנים שישתתפו בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופאית. כמו כן, לבית"ר נשמרת הזכות לרשום עוד שחקן אחד לאחר הזמן הדרוש.
שימקנט או היא עיר בקזחסטן, מרכז המחוז קזחסטן הדרומית. אוכלוסיית העיר מונה 840,000 איש (2005) והיא השלישית בגודלה וחשיבותה במדינה. האוכלוסייה מורכבת מקזחים (המהווים 50% מהאוכלוסייה), רוסים, אוזבקים וטטרים.

אורדאבאסי שימקאנט נוסדה לפני 15 שנים. היא זכתה בגביע הקזחי ב-2011 ואצטדיונה הביתי מכיל 20,000 מקומות. סגל הקבוצה מורכב בעיקרו משחקנים קזחיים ומשחקני חיזוק ממזרח אירופה. הליגה הקזחית נמצאת בשיאה. אורדובסי ממוקמת במקום השלישי בטבלה, כשהיא רחוקה רק 2 נקודות מאסטנה המוליכה, שהיא גם האלופה המכהנת.

תמונה באדיבות Flash 90.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה