הוצבו פסלי האריות בתחנות הרכבת הקלה בפסגת זאב



ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, חנך בשיתוף עם סיטיפס, פרויקט במסגרתו הוצבו פסלי אריות מעוטרים בתחנות הרכבת הקלה שבשכונת פסגת זאב

האריות עוצבו על ידי תלמידי בית ספר יסודי ותיכון וחניכי תנועת נוער משכונת פסגת זאב.

עיצוב הפסלים נעשה בהשראת נושא שנבחר על ידי הילדים ובהנחיית מורות אומנות. הנושאים שנבחרו הם: שמיכת טלאים המשלבת סמלים של תרבויות שונות, עונות השנה, אזורים בארץ ישראל ומגמות לימוד בבית הספר.

סה"כ הוצבו ברחבי השכונה 14 אריות בתחנות הרכבת הקלה 'חיל האוויר', 'סיירת דוכיפת', 'פסגת זאב מרכז' ו'יקותיאל אדם'. כל אחד מבתי הספר הופקד על עיצוב האריות באחת מהתחנות בשכונה.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת אמר: "אני מברך על הפעילות הקהילתית שנעשתה בשיתוף הילדים מבתי הספר בשכונה והנוער בפסגת זאב. הצבת פסלי האריות בתחנות הרכבת הקלה מחברות את הילדים על ידי היצירה שלהם לשכונה ונותנות להם הרגשה של בית גם במרחב הציבורי."

מנכ"ל סיטיפס, ירון רביד אמר: "הרכבת הקלה הפכה לסמל של ירושלים. מידי יום נוסעים ברכבת הקלה למעלה מ- 140,000 נוסעים העוברים בתחנות הניצבות במקומות מרכזיים בעיר. הפרויקט הזה, בשיתוף עם העירייה, הינו פרויקט קהילתי-שכונתי שנועד לשפר את נראות התחנות והשכונה והוא מביא ללב השכונה אומנות ססגונית של ילדי השכונה ומקרב אליה את הקהילה כולה. זהו פרויקט שמתקיים במסגרת פעילויות רחבה של סיטיפס בקהילות בשכונות השונות בירושלים שמטרתו לחבר בין הרכבת הקלה לשכונות ובין קהלים שונים בשכונות השונות".

קרדיט צילום: נחשון פיליפסון, וידאו אדן 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה