הוארך מעצרם של החשודים שתקפו ושדדו קשישה



לפני כשבועיים בשעות הבוקר פרצו 4 חשודים רעולי פנים לדירה ברחוב ברל לוקר בשכונת פת, הבחינו בקשישה היושבת בסלון הבית ובמטפלת שלה, החשודים תקפו את המטפלת והקשישה וגנבו כסף ותכשיטים בשווי 500,000 ש"ח. היום הוארך מעצרם

צוות חקירה מיוחד במחלק פשעים במרחב מוריה עצר 4 צעירים ערבים החשודים בהתפרצות, שוד ותקיפה של קשישה בת 78 והמטפלת שלה מיום שלישי 19.5.15. 

כזכור באותו תאריך, בשעות הבוקר פרצו 4 חשודים רעולי פנים לדירה ברחוב ברל לוקר בשכונת פת, הבחינו בקשישה היושבת בסלון הבית ובמטפלת שלה. התיזו גז פלפל לעבר המטפלת, גררו אותה לחדר האמבטיה ונעלו אותה בפנים תוך שהם צועקים לה בערבית שתשתוק. ניגשו לקשישה, תלשו מצווארה שרשרת וגנבו ממנה תכשיטים. לאחר מכן נכנסו לאחד מחדרי הבית ששימש כמחסן, הוציאו משם שתי כספות בהן סכום כסף מזומן ותכשיטים בשווי כולל של כ-500,000 ש"ח , הכניסו את כלל הרכוש לתוך תיקים שמצאו בדירה ונמלטו מהמקום.

המטפלת שהצליחה לצאת מבעד החלון לכיוון מרפסת הדירה, זעקה לעזרה, עוברי אורח שהבחינו בה הזעיקו את המשטרה.

מפקד מרחב מוריה, נצ"מ קובי דוידיאן, הורה על הקמת צח"מ (צוות חקירה מיוחד) במחלק חקירות פשעים לחקירת האירוע. פעילות חקירתית ומודיעינית מורכבת של הצח"מ הובילה למעצרם של 4 חשודים לפני כשבוע .

מהחקירה עולה כי החשודים, בשנות ה-20-30 , שלושה מהם מכפר עקב ואחד ממחנה פליטים שועפאט , על פי החשד ידעו כי הקשישה מחזיקה בביתה כסף מזומן ותכשיטים ותכננו לבצע את מעשה השוד ואף סיירו במקום יום קודם. ביום האירוע הגיעו החשודים בשעות הבוקר למקום, שלושה מהם עטו על פניהם כיסוי פנים, פרצו לדירה תקפו כאמור את המטפלת וביצעו את השוד, בעוד היתר ממתינים ברכבים בחניה. 

החשודים שהכניסו את השלל אותו גנבו לתוך תיקים שמצאו בדירה, העמיסו אותם לתוך כלי הרכב שהמתינו להם ונמלטו לכיוון אזור מגוריהם שם עפי החשד חילקו ביניהם את הכסף והתכשיטים.

בית משפט השלום האריך את מעצרם של אחד החשודים עד לתאריך 9.6.15, חשוד נוסף מעצרו הוארך עד ל- 7.6.15 , ומעצרם של שני חשודים נוספים הוארך עד ליום  4.6.15.

מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. 

 

תמונה: (אילוסטרציה) flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה