טרנד המראה השזוף פחם בחודשי הקיץ רק מתעצם, ובליינים רבים פוקדים את חופי הרחצה ומכוני השיזוף על מנת לקבל את הצבע הכי קיציי ושיקי שיש. הצבע הכול כך מיוחד שאנו עובדים עליו קשה בקיץ, נועד לסמל את החופש הרגעי והאוויר הנעים, וגם משמש לתמונות הגלריה של המסיבות הכי שוות. עדשה, עדשה כל כך חדה, מי הכי שזופה? מי שהעדשה תקלוט הכי שחומה תזכה לפתוח את עמוד הגלריה

גלריות התמונות של המסיבות הכי שוות בעיר, מככבות לאורך חודשי הקיץ בדפי הפייסבוק ואין בליינית אחת שתרשה לעצמה להתפספס מעיניי העדשה החדה. כך למעשה מריחים את הקיץ החם והנטול שכבות שפוקד את העיר, השיזוף! כן, הטרנד השחום תופס משבצת חשובה בהתבלטות, האם להכניס את הבליין או הבליינית לגלריית התמונות. כולם ללא יוצא מן הכלל צריכים להראות טוב ואין ספק ששיזוף תמיד מחמיא ( חוץ מאלה שהגזימו עם השעות מול השמש). השיזוף מאז ומעולם היה בתודעת הקיץ וגם המראה הנלווה אליו- כן לחודשי הקיץ מראה משלהם. בחורף הפרמטרים שונים לחלוטין, ואין סיבה להתאמץ יותר מידי- כי זה חורף.

העובדה החשובה ביותר היא, שאנחנו חייבים להיות חכמים בשמש ולהיזהר מהקרניים הקודרות. גם אם נראה פחות חטובים מול המצלמה במסיבה הכי מדוברת בעיר, הבריאות ההיא החשובה ביותר ואין צורך לסכן את עורנו היפיפייה בגלל כמה תמונות פייסבוק. מסתבר שלא רק חופי הרחצה מתמלאים בכל שנה ובשנים האחרונות בפרט על תקן טיגון, אלא גם טרנד מכוני השיזוף שמקל על חיי הבליינים לתפוס שיזוף מהיר שעתיים לפני המסיבה. כן, שתכירו למי שעדיין לא בילה במקום שכזה, ישנה מכונה חמה בטירוף שמעבר לשריפת הקלוריות המואצת בתוכה וההתבשלות המהירה, היא גם דואגת לנו לצבע שחום תוך מס' דקות. לא בריא בדיוק כמו השמש, אך ניתן להשתמש באמצעי הגנה מפני השמש גם במקרה זה. למרות שגם אני נמצאת בתוך הלופ הלא הנגמר של רדיפה אחרי הצבע השחום, לא בהכרח הייתי ממליצה למהר ולהרוס את עור הפנים והגוף בשביל תמונת פרופיל- מניסיון.

בליינים יקרים, עד לפני כמה שנים המראה הצחור היה נחשב ליפה ביותר ובנות היו בורחות מהשמש, מנצלות את השהות בים להנאה עם החברים ולא היה הצורך בהשטחות של גופות על החוף שלא מתקשרות עם איש. המסיבות מאז ומעולם היו בעלות אותו האופי, מה ששינה את הטרנדים היא המצלמה, העדשה החדה שקולטת הכול מהכול וללא ספק הרשת החברתית. אם זכית לצלם מוכר ומוכשר שיתלהב מהמראה השדוף והשזוף שלך, סביר להניח שתמונת הפרופיל שלך תגרוף ליקים רבים ותהיי למלכת המסיבות. אם לא כך המצב, סביר להניח שתמונת הפרופיל שלך תהיינה קריקטורה שצויירה בטיילת באילת לפני עשור.

טיפ חשוב ממני, תגנו על עצמכם מפני השמש ותהיו יפים בדיוק כמו שאתם. צלם טוב ומוכשר ידע לזהות אתכם ויצלם תמונה סופר מהממת גם אם תשמרו על עור מטופח ופחות מטוגן. "חכם בשמש, ראש גדול".

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה