מדרשת באר מרים: בית המשפט אסר על אהרון רמתי לנהל מדרשה



בית משפט השלום נעתר לבקשת המידנה ואסר על אהרון רמתי לעסוק בניהול מדרשה או כל מוסד חינוכי אחר, הוראה, רב משגיח, משפיע רוחני. זאת למשך 70 ימים או עד הגשת כתב אישום, לפי המוקדם מבין השניים

כזכור, במהלך החודשים האחרונים מתנהלת חקירה ביחידת ההונאה במשטרת ירושלים בעניין מדרשת 'באר מרים' וזאת בעקבות תלונות שהוגשו שעניינן חשד לביצוע עבירות פליליות וכלכליות במקום. למשטרה הגיעו תלונות כי במקום מופעלת כת וכי מנהל המקום אהרון רמתי, פועל לניתוק הקשר בין הבנות למשפחותיהן. 

ביום ראשון בתחילת החודש ביצעה המשטרה פשיטה על המדרשה ועצרה את אהרון רמתי ועכבה לחקירה גם 8 צעירות הלומדות במדרשה. הצעירות שוחררו לבתיהן באותו ערב ואילו רמתי נשלח למעצר בית מחוץ לירושלים למשך 7 ימים. 

היום (ד') שופטת בית משפט השלום השופטת מרים קסלסי הטילה הגבלות על הרב אהרן רמתי, ראש מדרשת "באר מרים", ואסרה עליו לעסוק במקצועו. ניהול במישרין או בעקיפין של מדרשה או כל מוסד חינוכי אחר, הוראה, רב משגיח, משפיע רוחני . זאת למשך 70 ימים או עד הגשת כתב אישום, לפי המוקדם מבין השניים. 

באשר לרצונו של החשוד לחנך את עם ישראל על פי תפיסת עולמו, הוחלט כי הוא רשאי להגשים מאוויים אלו, עם בני ישראל (גברים ולא נשים), זאת אך ורק לאור הסכמת המדינה לצמצום האיסור. הובהר כי האיסור לנהל מדרשה בעינו עומד לגבי שני המינים. 

 תמונה: נתי שוחט, flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה