מצמצמים נסיעה בטרמפים: אוטובוסים ממוגני ירי חדשים בגוש-עציון



שלושה אוטובוסים ממוגני ירי חדשים הצטרפו למערך התחבורה של החברה לפיתוח גוש עציון, כעת מקווים במועצת גוש עציון שהדבר יצמצם את הנסיעה בטרמפים

רכישת האוטובוסים תוקצבה על ידי הממשלה, באמצעות משרד הביטחון לאחר פעילות מאומצת של חבר כנסת מוטי יוגב עוד בכנסת הקודמת. המועצה האזורית גוש עציון, בדומה למועצות אחרות ביהודה ושמרון נאלצה להתמודד עם הנחיות המשרדים השונים שלא עמדו בקנה אחד עם הדרישה להסעה ברכבים ממוגני ירי, וכן לא התאימה לדרישה לרענן את רכבי ההסעות ועם הדרישה לרכבים חדשים שעומדים בתקן סביבתי וזאת בשל אי העמדת תקציב מתאים במשך זמן רב.

ראשי המועצות התריעו פעמים רבות מפני סכנות בטיחות ואף סיפרו על מקרים בהם האוטובוסים המיושנים נתקעו מלאים בתלמידים. כמו כן, לקראת הקיץ הקרב מנסים במועצה האזורית גוש-עציון לצמצם ככל שניתן נסיעה בטרמפים, ולכן מקווים שמהלך זה יסייע בכך.

דוידי פרל , ראש המועצה האזורית גוש-עציון אמר שהוא מרגיש כעת בטוח יותר ושקט יותר. "ההכרח להשתמש באוטובוסים המיושנים גרם לנו ולתלמידים דאגה ומתח רב. הגעת שלושת הרכבים החדשים תאפשר לנו לתת לתושבים ולתלמידים את השירות ברמה לה הם ראויים". "אסור שדרישות ביטחון יבואו על חשבון בטיחות התלמידים. " הוסיף פרל. בתוך כך, הוא הודה לח"כ מוטי יוגב על המאמצים הרבים בהשגת התקציב הכל כך חשוב. 

תמונה: באדיבות דוברות המועצה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה