מאמצים את ילדי "זיכרון מנחם"



כמדי שנה, בני /בנות מצווה, ילדי שוטרי המחוז, חוגגים במשותף את ההגעה לגיל מצוות עם ילדי עמותת זיכרון מנחם. השנה חגגו 6 ילדי עמותת זיכרון מנחם עם ילדי השוטרים

עם הקמת מחוז ירושלים מאמצים שוטרי מחוז ירושלים את עמותת "זיכרון מנחם", האימוץ מתבטא באירוח הילדים ביחידות המחוז השונות (מרחב דוד , יחידות פרשים וכלבנים ועוד) , בליווי הילדים עם אופנועים משטרתיים באירועים שונים, הדלקת נרות חנוכה מדי שנה,  הובלה  של ילד שנזקק לטיפולים דחופים חו"ל באמבולנס המשטרתי מבית החולים הדסה עד לנתב"ג ועוד.

ילדי עמותת זיכרון מנחם וילדי השוטרים נהנו במשותף מיום גדוש פעילויות ואירועים אשר כלל : צילום ליד אבני הכותל וקבלת התנ"ך כשי  מסגן מפקד המחוז (תנ"צ אבישי פלד ) ורב הכותל והמקומות הקדושים (הרב שמואל רבינוביץ). פעילויות חווייתיות ייחודיות באתר "עין יעל"  שכללו – מעגל מתופפים, ירי צבע, טיפוס חבלים, חץ וקשת , קליעה למטרה, פעילות יצירה ותצוגות תכלית של המשטרה (חבלה, אופנוענים ופרשים) וכן צילום אישי של כל ילד עם מפקד המחוז ניצב משה (צ'יקו) אדרי, בעת קבלת תעודה, ושי הכולל תיק גב, ספר תהילים ואוזניות.

מפקד המחוז ניצב משה (צ׳יקו) אדרי בירך את ילדי השוטרים וציין ״דעו כי הוריכם עושים עבודתם לשמירה על הביטחון בתחושת שליחות גדולה. הוריכם נעדרים שעות רבות מהבית ובזכותם אוכלוסיה רבה חיה בשקט ובביטחון״.  עוד פנה מפקד המחוז לילדי עמותת ׳זכרון מנחם׳ ואמר ״למחוז ירושלים מורשת ארוכת שנים עם העמותה, אנו גאים לארח אתכם ונעמוד לרשותכם בכל עת״.

 

תמונות: באדיבות חטיבת דובר המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה