לרגל יום ירושלים, מוקירים את העובדים והמתנדבים המצטיינים במד"א ירושלים



תחנת מד"א ירושלים לבשה חג לכבודם של הצוותים המצטיינים בתחנה אשר זכו לקבל תעודות הוקרה על עבודתם מצילת החיים ישירות מידיו של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וממנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר

בטקס עצמו בו לקחו חלק בנוסף לראש העיר גם מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, מנהל מרחב ירושלים במד"א שלמה פטרובר ובכירים נוספים במד"א נערך מפגש מרגש בין צוותי מד"א אשר הצילו את חייהם של שני גברים בני 50 בשני אירועים שונים לבין הניצולים עצמם מייקל קופסקי ואלכס אלינסון.

במהלך הטקס הוענקה תעודת הוקרה מיוחדת גם לפאראמדיק מד"א זוהר לומר שהותקף על ידי מחבל בעת שערך קניות בסניף רמי לוי במישור אדומים (3.12.14) ועל אף הפגיעה הקשה שספג בידו המונעת ממנו לשמש כיום כפאראמדיק הוא ממשיך להגיע ולעזור ככל הניתן בפעילות המנהלתית בתחנה.

ראש-העיר ירושלים ניר ברקת: "התפקיד של מד"א בשמירה על החיים בירושלים הוא למעשה שותפות בבניין העיר, במובן העמוק ביותר.  בשנה האחרונה בירושלים חווינו לצערנו אירועים רבים, וזו הזדמנות להביע תודה והערכה על העבודה המופלאה והמקצועית של מד"א, בכל ימות השנה, מתוך שליחות. בזכות הדריכות והערנות התמידית ושיתוף הפעולה העירוני, הם מגיעים במהירות לכל מקום, מתורגלים ומצילים חיים".

מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב משה (צ'יקו) אדרי הודה לעובדי ומתנדבי מד"א וציין את שיתוף הפעולה הטוב של כלל גופי החירום הפועלים בעיר.

מנהל מרחב ירושלים במד"א שלמה פטרובר: "זה טקס מרגש של מצילים וניצולים בו אנו מוקירים את המתנדבים והעובדים המצטיינים. הצלת חיים והצטיינות אינם אירוע חד פעמי אלא משימה ודרך חיים המצופה מכל עובד או מתנדב במרחב ירושלים של מד"א. כ'מגיבים ראשונים' אנו ניצבים בחזית הטיפול ופינוי הנפגעים בשגרה ובחירום. אין לי ספק ואני סמוך ובטוח ביכולת שלכם, עובדי ומתנדבי מד"א לעמוד במשימות שעוד נכונו לנו ולבצעם בצורה המקצועית והטובה ביותר. העמידה באתגרים בשגרה ובמיוחד בחירום מחייבים שיתוף פעולה בין כלל הגורמים: מד"א, משטרת ישראל, עיריית ירושלים ובתי החולים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר, לממ"ז ולמנהלי בתי החולים על שיתוף הפעולה הטוב הקיים בין כולנו."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "עובדי ומתנדבי מד"א עוסקים במשימת הצלת חיים ובפעילות הומניטרית בקרב תושבי הבירה והתיירים הרבים הבאים לבקר בעיר במהלך כל השנה. אין דבר יותר מרגש מלעמוד ביום ירושלים על במה אחת שעליה עומדים מחויכים החובשים והפאראמדיקים של מד"א לצד האנשים שאת חייהם הם הצילו. העובדים והמתנדבים ראויים להערכה רבה על העבודה היומיומית הקשה ועל המחויבות למשימת הצלת החיים. אני רוצה להודות גם לעיריית ירושלים בראשות ניר ברקת ולמשטרת מחוז ירושלים על שיתוף הפעולה ההדדי, אני בטוח שנמשיך לראות את פירות שיתוף הפעולה הזה גם בעתיד למען רווחתם של תושבי העיר".

תמונות: באדיבות דוברות מד"א 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה