הפועל קטמון חגגה עלייה לליגה הלאומית עם 2:4 על קריית-אתא בטדי



שי אהרון הותיק כבש שער במשחקו האחרון בקריירה. שחר בלילטי עם צמד וברוכיאן השלימו רביעייה. ליגה ג׳ מרכז: נורדיה הביסה 1:8 את ראשל״צ

הפועל קטמון אמנם כבר הבטיחה את מקומה בליגה הלאומית שבוע שעבר, לאחר שניצחה את צור שלם בחוץ, אך היום(יום ו׳) חגגו האדומים יחד עם האוהדים המסורים בטדי את ההישג. העולה החדשה ללאומית אירחה את מ.ע. קריית-אתא במסגרת המחזור האחרון ליגה א׳ צפון, וניצחה 1:4. שי אהרון, החלוץ המיתולוגי של הקבוצה שותף במשחק האחרון, ואולי המרגש ביותר בקריירה שלו. אהרון קיבל הזדמנות לכבוש כבר בדקה השנייה, לאחר שקטמון זכתה בכדור עונשים מ-11 מטרים, אך החלוץ הותיק החטיא. שחר בלילטי כבש ראשון בדקה ה-23, ו-10 דקות לאחר מכן, אהרון כבש את השני של האדומים. החלוץ היה שותף גם בשער השלישי של האדומים, כשבישל לבלילטי את השני שלו עם העקב ממש עם סיום המחצית הראשונה. בדקה ה-68 קריית אתא צימקה ל-1:3 מרגליו של אביב סלומון, אך ברוכיאן לא נתן לאורחים לפתח תקוות, וכבש לאחר 6 דקות את הרביעי של האדומים. עידן ג׳ראד עוד הספיק לצמק את התוצאה ל-4:2 בדקה ה-81, אך זה לא מנע מקטמון וכמעט 7000 אוהדים אדומים לחגוג בסיום עלייה לליגת המשנה עם ניצחון.

 

 

במשחק נוסף שנערך היום ניצחה בית״ר נורדיה, במשחק החוץ האחרון שלה העונה, את מ.ס. ראשון לציון 1:8, במסגרת המחזור ה-25 של ליגה ג׳ מרכז. נורדיה כבשה ראשונה בדקה ה-25 מרגליו של ליאור קן-דרור. בדקה ה-33 עוז אריאל כבש את השני, ובדקה ה-45 גילי גור כבש את השלישי. 3:0 לנורדיה במחצית. בדקה ה-60 ראשל״צ צימקה ל-1:3, אך 8 דקות מאוחר יותר, אחיו של אבירם מקטמון, אביתר ברוכיאן, כבש את הרביעי של הצהובים במשחק. בדקה ה-78 בן צרפתי קבע 5:1 לנורדיה, ועשר דקות מאוחר יותר אלעד אברמסון כבש את השישי של האורחים במגרשה של ראשל״צ. 2 דקות לאחר מכן, אברמסון השלים צמד, ובתוספת הזמן, עוז אריאל כבש את השני שלו, וקבע את תוצאת המשחק, 8:1 לנורדיה בסיום. קבוצת האוהדים הירושלמית אמנם לא תעלה ליגה, אך מסתמן שלחבורה הזו, עם קהל האוהדים הנפלא שעומד מאחוריה, צפויות עוד הצלחות גדולות בהמשך, בהתחשב בכך שבעונה הראשונה כקבוצה מן המניין, היא תסיים את הליגה בין 3 המקומות הראשונים. בשבוע הבא הצהובים יארחו את שמשון תל אביב בגבעת רם, וגם שם צפויה חגיגה צהובה.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה