קצין צה"ל הותקף במאה שערים



קצין צה"ל הותקף ברחוב עין יעקב בשכונת מאה שערים שבעיר בזמן שהגיע לבקר את חייליו, צעירים חרדים החלו להתגודד סביבו, יידו לעברו אבנים וניפצו את השמשה האחורית של הרכב

במהלך ביקור של קצין צה"ל במדים ברח' עין יעקב (בית ישראל) , עת שיצא מרכבו החלו להתגודד סביבו צעירים חרדים. הקצין חזר לרכבו וכשהחל לנסוע יידו לעברו אבנים וניפצו את השמשה האחורית של הרכב.  מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה.

מדובר צה"ל נמסר כי צה״ל קולט לשורותיו בשנים האחרונות אלפי מתגייסים חרדים לתפקידים משמעותיים בכלל יחידות הצבא. צה"ל רואה בחומרה, מוקיע ומגנה כל ניסיון לפגיעה במפקדיו וחייליו, העושים לילות כימים בהגנה על ביטחון המדינה ואזרחיה.

בתגובה לתקיפה מנכ"ל עמותת חדו"ש לחופש דת ושיוויון הרב עו"ד אורי רגב אומר בתגובה ש"הסלחנות שהפגינו שלטונות החוק כלפי מעשי אלימות קודמים נגד חיילים וכלפי קמפיין החרד"קים הם שגרמו להתקפה החמורה היום על קצין גבעתי. רק כשהפורעים הסיקריקים ישבו חודשים ושנים בכלא על מעשי הבריונות הם ייפסקו". רגב קורא למשטרה "לאתר את הפורעים ולהעמידם לדין בשיפוט מהיר. הגיע הזמן להחיל את החוק הישראלי על הקסבה של מאה שערים ולהבהיר שלא נשלים עם תקיפת חיילינו". לדבריו, "חומרה מיוחדת יש בפרשה הזו בשל השימוש המאורגן בעשרות ילדים". הוא דורש לברר האם הילדים הובאו במאורגן ממוסד חינוך ואם כן "לסגור אותו לאלתר".

 לדברי רגב, "ארועי האלימות ההולכים ומתרבים נגד חייל צה"ל מציבים אתגר למפלגות החרדיות המנהלות משא ומתן נלה על כניסה לממשלה. ניתן לצפות ממנהיגיהן לאמירה ברורה כנגד האלימות הקשה כנגד חיילי צה"ל וקציניו, שיתוף פעולה עם רשויות אכיפת החוק כדי לבער את הנגע הקשה הזה ולהמנע מהמנהג ללחוץ לשחרור הבריונים שיעצרו. כל היסוס או גמגום מצידן צריך ללמד את נתניהו שאין מקומן של מפלגות אלה בממשלה ציונית".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה